PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie, co dalej (ZUS,ciąża) ? › Wypowiedzenie, co dalej (ZUS,ciąża) ?
    From: "Paweł Burdziakowski <speCyfick>" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wypowiedzenie, co dalej (ZUS,ciąża) ?
    Date: Mon, 11 Aug 2003 20:10:17 +0200

    Witam,

    ..."Mam kilka pytań odnośnie procedury wypowiedzenia umowy o prace na czas
    nie określony.

    Okres wypowiedzenia mija 30 września:
    1. Czy jesli pójde na zwolnienie lekarskie przed 30 wrzesnia to czy okres
    wypowiedzenia konczy sie normlanie 30 wrzesnia czy dopiero wtedy kiedy wroce
    ze zwolniena lekarskiego?
    2. Czy jesli bede na zwolnieniu lekarskim np. 2,5 miesiaca po 30 wrzesnia i
    okaze sie ze jestem w ciazy to co? Czy bedzie to traktowane tak jakbym
    przedstawila zaswiadczenie o ciazy przed dniem wypowedzenia?
    3. Co bedzie gdy bedac na zwolnieniu lekarkim po okresie wypowiedzenia
    (ciaglosc) okaze sie ze jestem w ciazy i przedstawie ZUS-owi zaswiadczenie
    ze jestem w ciazy, czy nadal bede otrzymywac pieniadze? Jakie? Skąd? Czy cos
    mi sie nalezy?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi

    Asia ..."

    PS> Maila i pytania przekazuje za kogoś kogo bardzo to interesuje.
    Pozdrawiam <speCyfick>