PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie

  • 1. Data: 2003-02-19 10:36:48
    Temat: Wypowiedzenie
    Od: "Pejter" <p...@i...pl>

    Witam !!!

    Moi drodzy, chcę się zwolnić z mojej dotychczasowej pracy (pracuję krócej
    niż 3 lata (3 lata miną w maju) tak więc obowiązuje mnie miesięczny okres
    wypowiedzenia, czy ktos mógłby mi przesłać na priv lub podać link na jakiś
    dobry wzór wypowiedzenia.

    Dzięki i cześć

  • 2. Data: 2003-02-19 12:53:34
    Temat: Re: Wypowiedzenie
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    Pejter wrote:
> [...]
    > wypowiedzenia, czy ktos mógłby mi przesłać na priv lub podać link na jakiś

    Jesli juz sie zastanowiles.

    ----------------------------
    miejscowosc, data
    Mr Pejter
    ul. Kaktusowa 24

    Sz.Pan Prezes
    Najlepszej na Swiecie Firmy

    Niniejszym wypowiadam umowe o prace zawarta dnia XX.XX.XXXX roku z
    zachowaniem X miesiecznego/tygodniowego okresu wypowiedzenia.

    Z usciskiem zelaznej graby Prezesa,
    Twoj ulubiony pracownik Pejter :)

    Zastanow sie jeszcze ! :)

    Pozdrawiam i zycze samym sukcesow w nowej firmie !

    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>