PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wynagrodzenie prowizyjne - szukam pomocy.

  • 1. Data: 2002-06-11 14:42:11
    Temat: Wynagrodzenie prowizyjne - szukam pomocy.
    Od: "ANIA" <j...@w...pl>

    Witam Grupę,

    mam problem tej natury - Pracodawca chce mnie zatrudnić na umowe zlecenie
    (prawdopodobnie - szczegóły do omówienia) ale bez stałego wynagrodzenia
    tylko z wynagrodzeniem prowizyjnym (jeśli negocjacje beda skuteczne i uda mi
    sie zawrzec umowe dostane prowizję)
    Ile to % od wartości umowy??
    I brutto czy też netto???

    Byłabym wdzięczna - jutro mam rozmowe w tej kwestii i potrzebuje pomocy!!

    Jest to firma produkcyjno - konsultingowa w zakresie nowoczesnych
    technologii i informacji.

    Z góry dziekuję.