PracaGrupypl.praca.dyskusjeWynagrodzenia podczas urlopu i na zwolnieniu chorobowym › Wynagrodzenia podczas urlopu i na zwolnieniu chorobowym
    From: " alberto" <h...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wynagrodzenia podczas urlopu i na zwolnieniu chorobowym
    Date: Mon, 29 Oct 2007 17:56:31 +0000 (UTC)

    Chcialem sie poradzic 2 spraw dotyczacych kwestii wynagrodzen.

    1. W miesiacu X byłem 10 dni na urlopie. Moja pensja brutto to 2100zł.
    Na pasku od firmy mam naliczone wynagrodzenie za urlop 11,90 oraz jakis
    dodatek 888,11 co razem daje kwote 3000,01. Od tej tez kwoty mam naliczone
    wszystkie składki do Zus oraz podatek. Na kartce mój przychów wynosi też 3000,01.
    Przy czym otrzymałem wynagrodzenie 1490,10. Dlaczego od takiej kwoty są
    naliczone moje zobowiazania?

    2. Druga kwestia dotyczy wynagrodzenia za okres choroby.
    Czy wyliczając wynagrodzenia z ostatnich 12 miesięcy zliczam moją place
    nominalna, czy tez moze wynagrodzenia wraz w nadgodzinami?
    Ktora wartosc do wyliczania takiego sredniego wynagrodzenia mam wziac pod
    uwage z miesiaca opisanego w punkcie pierwszym (2100 czy 3000,01)?