PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wrocław => Backend Developer <=

  • 1. Data: 2023-01-04 10:30:11
    Temat: Wrocław => Backend Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient jest polskim producentem innowacyjnych rozwiązań
    służących do zabezpieczania i weryfikacji autentyczności
    produktów. Rozwiązania naszego klienta wspierają firmy w
    zakresie ochrony marki, kontroli łańcucha dostaw, marketingu
    oraz obsługi klienta.

    *****
    ***** Backend Developer
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Rozwój istniejących aplikacji mikroserwisowych oraz komponentów
    opartych o technologię blockchain
    * Tworzenie wydajnych rozwiązań wykorzystujących MongoDB, RabbitMQ,
    chmury publiczne oraz konteneryzację
    * Współpraca z deweloperami tworzącymi interfejsy webowe oraz
    mobilne

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Co najmniej 2 lata komercyjnego doświadczenia w programowaniu
    aplikacji backendowych
    * Dobra znajomość GoLang oraz NodeJS
    * Doświadczenie w tworzeniu mikroserwisów z wykorzystaniem ExpressJS
    * Doświadczenie w debugowaniu oraz monitoringu wydajności aplikacji
    * Znajomość OAuth 2
    * Doświadczenie w pisaniu testów jednostkowych
    * Doświadczenie w pracy z technologią Git

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie z technologią Hyperledger Fabric
    * Znajomość technologii Docker

    ***** Oferujemy:

    * Pracę nad innowacyjnymi produktami i wdrażanie pomysłów/wizji
    dotyczących przyszłego rozwoju organizacji
    * Pracę w dynamicznie rozwijającym się start-upie z realnym
    wpływem na kształtowanie procesu produktu
    * Stabilne zatrudnienie
    * Ubezpieczenie medyczne uwzględniające kilka sieci (LuxMed, Enel
    Med, Polmed, Centrum Damiana) oraz system refundacji usług
    prywatnych
    * Wybór formy zatrudnienia w zależności od preferencji - UoP lub
    B2B
    * Możliwość pracy stacjonarnej, pracy hybrydowej lub pracy zdalnej
    przy zachowaniu okienka dostępności w godz. 10-14
    * Przyjazną i niekorporacyjną atmosferę pracy

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2301
    => => =>