PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Testy psychologiczne dla przyszlych policjantów.

  • 1. Data: 2004-03-19 07:46:17
    Temat: Re: Testy psychologiczne dla przyszlych policjantów.
    Od: "Payk" <s...@N...icpnet.pl>

    > Jak napisac takie testy, aby je zdac?Czy jest jakas regu?a?

    Podobno nie ma :-)
    mój kolega próbwał i nie zdał 2 X :-)
    mówił, że starał sie odpowiadać jak wzrowy policjant
    pzdr payk

    życze powodzenia

  • 2. Data: 2004-03-19 08:12:47
    Od: Paweł Cytat <i...@i...pl>

    Payk:

    > mój kolega próbwał i nie zdał 2 X :-)

    jak nie ma pleckow to moze i 20 razy zdawac

    --
    PC

  • 3. Data: 2004-03-19 08:17:58
    Od: "Payk" <s...@N...icpnet.pl>

    nic dodac nic ujac
    plecy plecy plecy plecy aha jeszcze plecy
    i masz ta prace :-)

    pzdr payk

  • 4. Data: 2004-03-19 08:32:52
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik Payk napisał:

    nawet nie chodzi o plecy zeby zdac testy psychologiczne, tylko o to ze
    testy te sa wymyslone w taki sposob aby wychwycic czy odpowaidasz
    szczerze. Jezeli starasz sie odpowiadac tak jak uwazasz ze powinno sie
    odpowiedziec, to zawsze wpadniesz na jakims pytaniu ktore jest
    powtorzone, ale troche inaczej sformulowane. Ze znajomych ktorzy
    kombinowali na testach to raczej zaden dobrze nie wyszedl, trzeba
    odpowiadac szczerze, aczkolwiek z zachowaniem pewnych regul(wiadomo ze
    nie mozna odpowiedziec na pytanie o upijanie sie, ze owszem 1 w tygodniu
    lubisz spic sie w trupa :-) )

    a plecy to juz decyduja czy mimo np zdanych testow dostaniesz etat czy
    nie i tyle :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 5. Data: 2004-03-19 13:21:19
    Od: "sulami" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Paweł Cytat" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Payk:

    > jak nie ma pleckow to moze i 20 razy zdawac

    A moja koleżanka zdała testy, zdała sprawnościówkę, zdała wszystko, co
    wydawało jej się, że zdać powinna, a i tak na któryms tam etapie (po kilku
    miesiącach procesu rekrutacyjnego), została odrzucona... A biedaczka tak
    bardzo chciała pracować w służbach mundurowych... odrzucając przy okazji
    inne możliwości..