PracaGrupypl.praca.dyskusjeWindykacje - problem › Windykacje - problem
  • Data: 2002-11-24 22:06:50
    Temat: Windykacje - problem
    Od: "Pako" <p...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podjąłem prace w firmie windykatorskiej. Moim zadaniem jest poszukiwanie
    potencjalnych wierzycieli, którzy chcą odzyskać długi. Od początku mam
    problem - skąd ich brać. Wystkie podmioty do których się zwróciłem
    współpracuja juz z jakąś firmą windykatorską lub wogóle takiej firmy nie
    potrzebują, bo maja własną komórkę do tych celów. Prosiłbym osoby, które
    maja jakies doświadczenie w tej branży o uchylenie rąbka tajemnicy jak
    zaczynali.Prosze o dyskusję.