PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wincor Nixdorf

  • 1. Data: 2007-10-23 08:45:50
    Temat: Wincor Nixdorf
    Od: Mateusz Pronobis <a...@s...fghjkl.pl>

    Witam,
    szukam informacji o tym jak wyglada praca w Wincor Nixdorf jako inzynier
    serwisu.

    Jakies info o $$$ ? bo o atmosferze ciezko chyba mowic bo biuro tylko w
    wawie ;)

    Pozdrawiam.

    --
    Mateusz Pronobis

  • 2. Data: 2007-10-23 17:42:19
    Temat: Re: Wincor Nixdorf
    Od: "TMO_News" <a...@w...pl>

    O jaki region chodzi ?
    I serwis jakich urzadzen?

    Uzytkownik "Mateusz Pronobis" <a...@s...fghjkl.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > serwisu.
    >
    > Jakies info o $$$ ? bo o atmosferze ciezko chyba mowic bo biuro tylko w

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 000783-1, 2007-10-22
    Przetestowano na: 2007-10-23 19:42:23

  • 3. Data: 2007-10-23 18:30:39
    Od: Mateusz Pronobis <a...@s...fghjkl.pl>

    TMO_News wrote:
    > Uzytkownik "Mateusz Pronobis" <a...@s...fghjkl.pl> napisal w wiadomosci

    > O jaki region chodzi ?
    > I serwis jakich urzadzen?

    Slask, bankomaty.

    Pozdrawiam.

    --
    Mateusz Pronobis

  • 4. Data: 2007-10-23 19:33:12
    Od: "TMO_News" <a...@w...pl>

    Kiedys aplikowalem do serwisu terminali platniczych.
    Warunki ogólnie niezle.
    teraz szukaja do bankomatów ? Byles juz na rozmowie?

    > Slask, bankomaty.
    >
    > Pozdrawiam.
    >
    > --
    > Mateusz Pronobis

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 000783-1, 2007-10-22
    Przetestowano na: 2007-10-23 21:33:14

  • 5. Data: 2007-10-23 20:41:53
    Od: Mateusz Pronobis <a...@s...fghjkl.pl>

    TMO_News wrote:
    > Kiedys aplikowalem do serwisu terminali platniczych.
    > Warunki ogólnie niezle.
    > teraz szukaja do bankomatów ? Byles juz na rozmowie?

    Szczerze to nie wiem co szukaja bo rozmawialem tylko z jedna osoba ;-)
    mowie bankomaty bo osoba z ktora rozmawialem tak mi zarysowala profil
    firmy wiec te bankomaty tak rzucilem jako info.

    Bede dopiero rozmawial.

    Zdefiniuj "niezle" :) z tego co zrozumialem to wisisz na telefonie i
    czekasz az zdechnie dany terminal/urzadzenie.Nie mowie ze to zle ale nie
    wiem ile za taka "usluge" mozna dostac a pewnie maja jakis zakres.

    --
    Mateusz Pronobis

  • 6. Data: 2007-10-23 21:04:49
    Od: "TMO_News" <a...@w...pl>

    Bylem na rozmowie na pocztatku br.
    Maja podstawe + dodatek wynikajacy z ilosci wykonanej pracy.
    Teraz mysle o aplikowaniu "na bankomaty" w Wielkopolsce.
    Jesli mozesz podaj na priv z kim sie kontaktowales w tej firmie.
    Kiedy planuja rozmowy.

> [...]
    > czekasz az zdechnie dany terminal/urzadzenie.Nie mowie ze to zle ale nie
    > wiem ile za taka "usluge" mozna dostac a pewnie maja jakis zakres.

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 000783-1, 2007-10-22
    Przetestowano na: 2007-10-23 23:07:37

  • 7. Data: 2007-10-24 07:02:34
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    TMO_News pisze:
    > Bylem na rozmowie na pocztatku br.
    (...)

    > Uzytkownik "Mateusz Pronobis" <a...@s...fghjkl.pl> napisal w wiadomosci
    (...)

    Robisz to już kolejny raz.
    Nie toppostuj, proszę.

    Odpowiada się *pod* wiadomością przedpiścy. Zobacz jak to robią inni :-)

    chester