PracaGrupypl.praca.dyskusjeWiem, ze nic nie wiem, zawod po studiach, praca w Chinach? › Wiem, ze nic nie wiem, zawod po studiach, praca w Chinach?
    From: "Grzegorz Kowalski" <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wiem, ze nic nie wiem, zawod po studiach, praca w Chinach?
    Date: Fri, 9 Jan 2009 12:38:55 -0000

    Witam was serdecznie!

    Mam wielki problem, nie umiem sie okreslic..
    Kim moglbym byc po studiach, i jakiej pracy mialbym szukac..

    Moze dla niektorych jest to trywialne pytanie, ale po niespelna 5 latach
    studiow.. czuje, ze nie mam zadnego asa w rekawie, jesli chodzi o
    umiejetnosci, a druga obrona sie zbliza..

    Moze najpierw cos o mnie:

    Jestem absolwentem Ekonometrii i informatyki Politechniki Czestochowskiej,
    byly to studia licencjackie 3-letnie.
    Po roku przerwy poswieconej na "aklimatyzacje" zaczalem studia na University
    of Aberdeen w Szkocji na kierunku Management studies, udalo mi sie wejsc
    bezposrednio na 3 rok, i w tym roku zamierzam obronic sie i uzyskac
    licencjat (Bachelor's degree).
    Po tym emigruje do Chin, gdyz tam mam narzeczona..
    I zastanawiam sie, ktora chinska firma chcialaby "bialego" o zdecydowanie
    mniejszych umiejetnosciach niz Chinczyk po elitarnym uniwersytecie.. wiem,
    wazna jest promoja, ale ja czuje.. ze ta uczelniana teoria do mnie wogole
    mnie przemawia..

    Interesuje sie fotografia, w tym polroczu zaczne sie zajmowac tym bardziej
    pofesjonalnie, mam sprzet itd..
    ale to traktuje jako "abstrakcje" czyli jak przezyc w Chinach nie majac
    konkretnej roboty.

    Nie mam pojecia, do jakie stanowisko moglbym aplikowac? ktos od zarzadzania
    kadrami? menadzer?.. po odpowiednim treningu..

    Kazdy musi jakos wystartowac!

    Jesli macie jakies rady... lub wiecie jak powiazac te dwa kierunki:
    Ekonometrie i brytyjskie "zarzadzanie", bardzo prosze piszcie...

    Taki sam "akt despercji" umiescilem na alt.pl.szukana.

    Dzieki bardzo... i Pozdrawiam..

    Grzegorz