PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wieden vs. Londyn

  • 1. Data: 2002-05-22 07:31:38
    Temat: Wieden vs. Londyn
    Od: Lukasz Wojtow <r...@l...euromedia.pl>

    witam,
    pytanie troche offtopiczne, ale moze ktos wie:
    czy w Austrii (konkretnie Wieden) sa mozliwe kursy jezykowe, caloroczne z
    jednoczesnym pozwoleniem na prace (pol etatu)?
    jesli tak to gdzie mozna znalesc wiecej info na ten temat
    dzieki
    Lukasz

    --
    left: 11370586
    Lukasz Wojtow <http://student.wszia.edu.pl/~gnz/email.html>

  • 2. Data: 2002-05-22 13:47:05
    Temat: Re: Wieden vs. Londyn
    Od: "JC" <J...@p...com>

    "Lukasz Wojtow" <r...@l...euromedia.pl> wrote in message
    > witam,
    > pytanie troche offtopiczne, ale moze ktos wie:
    > czy w Austrii (konkretnie Wieden) sa mozliwe kursy jezykowe, caloroczne z
    > jednoczesnym pozwoleniem na prace (pol etatu)?

    Wedlug mojego stanu wiedzy (wrócilem z Austrii w 1998r. po kilkuletnim
    pobycie) nie ma takich mozliwosci jak np. w Anglii gdzie wykupienie kursu
    daje jakas ograniczona mozliwosc pracy. Kursy owszem sa, ale samo
    uczestnictwo w kursie do niczego nie uprawnia, zwlaszcza nie do
    przekroczenia 3-miesiecznego terminu pobytu. Nie ma tez mozliwosci uzyskania
    na miejscu przedluzenia pobytu, o ew. wize trzeba starac sie w Polsce i jest
    to 'odpowiednio' utrudnione by zniechecic potencjalnych zainteresowanych.

    JC