PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wejście do UE a praca ?

  • 1. Data: 2004-01-01 09:45:41
    Temat: Wejście do UE a praca ?
    Od: "SeIteN" <s...@g...pl>

    Witam,

    jak sądzicie - czy po wejściu do UE pensje polecą w góre czy też może
    będziemy stali w miejscu, przy jednoczesnym wzrostem cen na wyroby i usługi
    ?

    Jaki wizerunek pl po wejsciu do UE wykreowal sie w waszych zamyslach ?

  • 2. Data: 2004-01-01 11:48:06
    Temat: Re: Wejście do UE a praca ?
    Od: "psycomy" <a...@u...pl>

    SeIteN:

> [...]
    > usługi ?
    >
    > Jaki wizerunek pl po wejsciu do UE wykreowal sie w waszych zamyslach ?

    nic sie nie zmieni dla wiekszosci Polakow

    --
    psycomy

  • 3. Data: 2004-01-02 12:56:44
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 1/1/2004 10:45 AM, SeIteN wrote:

> [...]
    > ?
    >
    > Jaki wizerunek pl po wejsciu do UE wykreowal sie w waszych zamyslach ?

    Będę wypłacał pracownikom w EUR tyle samo (nominalnie), co mają teraz w
    zł, chyba że mi mój psychoterapeuta zabroni.

    Pzdr: Catbert

  • 4. Data: 2004-01-02 13:30:13
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    SeIteN <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > ?
    >
    > Jaki wizerunek pl po wejsciu do UE wykreowal sie w waszych zamyslach ?

    Lepiej będą zarabiać parlamentarzyści i urzędnicy w administracji
    centralnej - będa mieli więcej pracy z dostosowywaniem Polski do Unii, zaś
    robotnik godzien jest zapłaty, nawet w Biblii tak stoi. Aby mieć na pensje
    dla nich podwyższą podatki - w kapitalizmie nie ma darmowych zup.