PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wehikuł czasu?!

  • 1. Data: 2004-01-06 08:47:01
    Temat: Wehikuł czasu?!
    Od: "qra" <q...@o...pl>

    Cze!

    Krótkie wprowadzenie:
    Pod koniec dniówki otrzymujesz w obecności dwóch świadków pismo informujące
    Cię o *Wypowiedzeniu umowy o pracę*, czyli zostajesz powiadomiony ustnie i
    oficjalnie na piśmie które podpisujesz obok *podpisu pracodawcy lub osoby
    reprezentującej ...*.

    Pismo konsultował prawnik firmy i podobno nie można się do niczego doczepić
    ;-).

    Pytanie:
    Jak się odwołać od pisma zawierającego tekst:
    *Jednocześnie informujemy, iż w terminie 7 dni do dnia doręczenia
    niniejszego pisma przysługuje Panu odwołanie do Sądu Rejonowego - Sądu Pracy
    w [gdzieś]. Przed upływem tego terminu może Pan złożyć wniosek o wszczęcie
    postępowania pojednawczego przed Komisją Pojednawczą.*

    Może się i czepiam, ale naprawdę mam wydrukowane *7 dni do dnia*,
    niedowiarkom służę skanem na priv. Oczywiście miejsce, firma i prawnik znane
    tylko redakcji 8-D.

    Pytanie poza konkursem:
    Warto w takiej firmie pracować/współpracować?

    H.G. Wells
    ---
    - Jestem strasznie zajęty --- rzekł.
    - Nie jestże to czasem jakaś mistyfikacja? -- zapytałem. -- Czyżbyś
    rzeczywiście podróżował w czasie?