PracaGrupypl.praca.dyskusje › Porady i informacje Kanada

  • 1. Data: 2004-01-06 04:19:45
    Temat: Porady i informacje Kanada
    Od: m...@y...ca

    Odplatnie udziele informacji na temat warunkow imigracji do Kanady ,doradcow i
    prawnikow imigracyjnych w Toronto i Mississauga, ofert pracy i ofert wynajecia
    mieszkania umieszczonych w prasie w Toronto.Szczegoly mailem

  • 2. Data: 2004-01-06 09:20:06
    Temat: Re: Porady i informacje Kanada
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    m...@y...ca wrote:
    > Odplatnie udziele informacji na temat warunkow imigracji do Kanady ,doradcow i
    > prawnikow imigracyjnych w Toronto i Mississauga, ofert pracy i ofert wynajecia
    > mieszkania umieszczonych w prasie w Toronto.Szczegoly mailem

    a to to juz jest SPAM...

    m.

  • 3. Data: 2004-01-06 09:35:00
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > a to to juz jest SPAM...
    >
    > m.

    Ja osobiscie wole taki konkretny spam od kolejnego pytania jak wyslac cv mailem.

    andrzej

  • 4. Data: 2004-01-06 10:22:29
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    > Ja osobiscie wole taki konkretny spam od kolejnego pytania jak wyslac cv
    mailem.

    A ja wolę kolejne pytanie niż konkretny spam.
    Tym bardziej informacji że na temat emigracji do Kanady jest w sieci
    (również) wystarczająco dużo.

    Maciek

  • 5. Data: 2004-01-07 10:40:19
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Marcin Strzyzewski wrote:
    > a to to juz jest SPAM...

    Dlaczego? Bo odpłatnie udzieli informacji? Niekoniecznie spam.
    Post jak najbardziej na temat. Spamem będzie jak autor zacznie
    go notorycznie powtarzać :)

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    http://www.fuj.pl/ -- ranking najgorszych polskich stron WWW