PracaGrupypl.praca.dyskusjeWebdesigner - jakie zarobki? › Webdesigner - jakie zarobki?
  • Data: 2008-05-05 22:37:01
    Temat: Webdesigner - jakie zarobki?
    Od: " Rafi" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    wiem że generalnie nie lubi się takich pytań ale mimo wszystko spróbuję i
    liczę że dostanę bardziej konkretną odpowiedź niż przysłowiowe "1/2
    samochodu" ;-) Pracuję w firmie zajmującej się tworzeniem stron i sklepów
    internetowych oraz poligrafią. Projektuję layouty oraz rzeczy typu ulotki,
    wizytówki, katalogi etc. Zajmuję się tylko i wyłącznie grafiką (czasami
    dochodzi cięcie na potrzeby www), generalnie spędzam cały dzień z Photoshopem
    i Corelem. Teraz gwóźdź programu, zarabiam w firmie ~3000zł netto, projektów
    jest dużo i zwykle siedzę ok. 10h dziennie w pracy. Programista php / mysql
    zarabia u nas ~2000netto i wiem że moja pensja to maksimum jakie może mi dać
    ta firma, oczywiście zawsze można uciec tylko czy warto? Czy ktoś z was wie
    (znajomi/własne doświadczenia) jakie są płace na podobnych stanowisku w
    innych firmach?