PracaGrupypl.praca.dyskusjeWątek pozytywny › Wątek pozytywny
    From: "Jarek Czyrko" <kadron[spam_killer]@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wątek pozytywny
    Date: Wed, 29 Jan 2003 14:12:45 +0100

    Mialo byc do watku "No wiec co zrobic?" ale wyszlo spore wiec rzucam nowy
    temat.

    Znajomi ze mnie sie smieja jak im przedstawiam moja taktyke na brak pracy.
    Jak trace prace to:

    1. Pierwsze 1,5 miesiaca (ok) szukam pracy która mnie interesuje
    (kompetencje, kwalifikacje itp.)
    2. Jak nie ma pracy jw. to zaczynam szukac co wlezie w oczy. Wtedy juz
    calkowity brak oporow biore przedstawicieli handlowych, sprzataczy,
    dozorców, kierownikow sklepow itd. omijam tylko wysokie stanowiska
    dyrektorskie bo ani wieku ani doswadczenia nie mam.
    3. Taktyka z regoly sie sprawdza. Najdluzej pracy nie mialem od 4 m-c ale
    tez dlatego ze zona poszla do pracy a ja szukalem na 1/2 gwizdka bo
    siedzialem z synkiem.
    4. Przypominam, ze mieszkam w Olsztynie gdzie Wyborcza w poniedzialek sklada
    sie z okladek i 1-2 kartki.

    Poza tym wszystkim wybrednym przedstawie sie mam wyksztalcenie wyzsze
    informatyczne (moze nie topowe w stylu PG ale zawsze) moja zona ma
    wyksztalcenie wyzsze (ZiM). Oboje pracujemy ja w zawodzie jako admin w duzej
    firmie, zona jako asystentka, ale ... nie jestesmy wybredni. Jak sie trafila
    okazja na robote - sprzatanie w biurach to rękawy w gore, do pracy marsz. I
    wcale nie oznacza to ze jestesmy skapi i sie zabijamy za pieniadze. Po
    prostu wiemy, ze za miesiac, rok ,dwa lata moze byc gorzej i nikt nam wtedy
    za darmo nic nie da. U nas w Olsztynie zawsze sie mowi, ze jak nie masz
    pracy to na wagony wegiel rozrzucac trzeba isc.

    Wiec glowy do gory bo bedzie lepiej :)

    Pozdrawiam
    Jarek