PracaGrupypl.praca.szukana › Warszwawa, INFORMATYK, PROGRAMISTA, ADMINISTRATOR

  • 1. Data: 2002-01-08 09:18:20
    Temat: Warszwawa, INFORMATYK, PROGRAMISTA, ADMINISTRATOR
    Od: "Painted Bird" <p...@p...onet.pl>

    1. Dane personalne:
    - imię i nazwisko: Mariusz Ciupak
    - data urodzenia: 13 maja 1973r.
    - kontakt: tel. 501-943747, e-mail: p...@p...onet.pl

    2. Umiejętności i zdolności:
    - Obsługa serwerów MS Windows NT4/2000 Serwer i sieci TCP/IP,
    - Obsługa serwerów poczty Lotus i innych serwerów: poczty, WWW, FTP, Proxy,
    - Języki programowania: Delphi, C++ Builder, Access, C++, Pascal, SQL,
    Excel,
    - Systemy operacyjne: DOS, MS Windows 95/98/Me/NT4/2000/XP, podstawy Linux,
    - Obróbka grafiki i www: pakiety graficzne firm: Corel i Adobe, MS Front
    Page,
    - Projektowanie Relacyjnych Bazy Danych, aplikacje typu klient-serwer,
    - Zagadnienia bezpieczeństwa i ochrony informacji w sieciach
    teleinformatycznych,
    - Dobra znajomość języka angielskiego w zakresie dokumentacji technicznych,
    - Prawo jazdy kategorii A i B.

    3. Przebieg pracy zawodowej
    Od lipca 1997r. do końca stycznia 2002r. pracuję na stanowisku specjalisty
    ds. informatyki w jednej z Centralnych instytucji MON. Dałem się poznać jako
    pracownik zdyscyplinowany i rzetelny, pasjonat komputerowy umiejący
    samodzielnie rozwiązywać skomplikowane problemy, zdolny do poznawania nowych
    technologii i pracy w grupie. Z pracy odchodzę na własną prośbę 31 stycznia
    2002r. z powodu niekorzystnej dla mnie restrukturyzacji MON.

    4. Wykształcenie
    W 1997r. ukończyłem kierunek "systemy informatyczne" na Wydziale Cybernetyki
    Wojskowej Akademii Technicznej z 10 lokatą w rankingu średniej ocen z 5 lat
    studiów uzyskując tytuł mgr inż. informatyki. Ponadto odbyłem następujące
    dodatkowe kursy i szkolenia:
    - Kurs Lotus Notes - 1999, CISG,
    - Szkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych - 1999, KGŻW,
    - Kurs administratorów sieci w zakresie ochrony informacji niejawnych -
    2001, WSI,
    - Posiadam poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające mnie do dostępu do
    informacji stanowiących tajemnicę państwową o klauzuli TAJNE - wydane przez
    WSI.

    Objaśnienia:
    CISG - Centrum Informatyki Sztabu Generalnego Wojska Polskiego;
    KGŻW - Komenda Główna Żandarmerii Wojskowej;
    WSI - Wojskowe Służby Informacyjne.

    5. Zainteresowania
    Grafika komputerowa, zdolności muzyczne, uprawiam sport.

    6. Uwagi
    Jestem zainteresowany pracą w Warszawie, w pełnym wymiarze godzin, od 4
    lutego 2001r. na stanowisku administratora sieci komputerowej, programisty
    lub projektanta, wdrożeniowca-serwisanta oprogramowania i sprzętu
    komputerowego, wykładowcy lub na stanowisku o podobnym charakterze. Planuję
    stale podnosić swoje kwalifikacje i umiejętności z korzyścią dla firmy i dla
    siebie.

    Mariusz CIUPAK
    p...@p...onet.pl
    http://painted.republika.pl