PracaGrupypl.praca.oferowana › Warszawa => Programista Android <=

  • 1. Data: 2015-08-29 13:07:27
    Temat: Warszawa => Programista Android <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    *****
    ***** Programista Android
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Do zadań wybranych osób należeć będzie:

    * Tworzenie oraz utrzymanie produktów i rozwiązań opartych na
    systemie Android;
    * Udział w wieloetapowym procesie produkcji oprogramowania;
    * Tworzenie aplikacji oraz części systemu operacyjnego Android;

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym
    (również studenci ostatnich lat);
    * Znajomość C/C++ i/lub Javy;
    * Praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
    * Wiedza z zakresu inżynierii oprogramowania;
    * Gotowość do okazjonalnych podróży służbowych;
    * Orientacja na innowacyjność, efektywność, terminowość;
    * Dobrej znajomość języka angielskiego;
    * Znajomość kultury pracy Agile i umiejętności korzystania z
    takich narzędzi jak Kanban Board czy burn down chart;
    * Wyraźna chęć rozwoju swoich umiejętności, poparta udziałem w
    projektach open source lub aktywnym udziałem w lokalnych
    społecznościach lub eventach.

    ***** Mile widziane:

    * Wiedza o protokołach sieciowych i komunikacyjnych;
    * Znajomość budowy systemów operacyjnych RTOS, Linux/Unix;
    * Doświadczenie w programowaniu urządzeń wbudowanych i/lub
    mobilnych;
    * Znajomość metodologii Scrum;

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/3780-f528a0690b952258c704
    bcdda5a.nntp
    *****

    następującej treści:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z
    ustawą o Ochronie Danych Osobowych z 29 sierpnia 1997r Dz. Ust.
    Nr 133 poz. 883.
    --
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html