PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Anglii lub gdzieś za granicą

  • 1. Data: 2005-03-29 12:00:09
    Temat: Praca w Anglii lub gdzieś za granicą
    Od: "Segal" <m...@w...pl>

    Witam. Mam zamiar wyjechać do pracy do Anglii. Czy ktoś mógłby mi doradzić jaki
    środek transportu wybrać, jak i gdzie szukać pracy, gdzie szukać
    zakwaterowania, czego się wystrzegać, ile wziąć kasy i wogóle jak tam jest.
    Prawdopodobnie będę jechał w ciemno więc potrzebuję jak najwięcej informacji.
    Jeśli ktoś wie jak to zrobić legalnie, również proszę o radę.Kontakt
    wyłącznie na maila: m...@w...pl

  • 2. Data: 2005-03-29 12:28:52
    Temat: Re: Praca w Anglii lub gdzieś za granicą
    Od: "news.gazeta.pl" <g...@g...pl>

    witam,
    za granicą to wystrzegaj sie...polaków. nie mówie że wszystkich, ale bądź
    uważny bo nie ma to jak być wydymanym przez "naszych". to zresztą
    powszechnie panująca opinia. mówie z własnego doświadczenia

    pzdr
    --
    greg