PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czym rozni sie te sposoby wypowiedzenia umowy o prace?

  • 1. Data: 2004-08-29 20:17:33
    Temat: Czym rozni sie te sposoby wypowiedzenia umowy o prace?
    Od: "s" <siluu@[USUŃ]gazeta.pl>

    Chcialem sie zwolnic z pracy w PL bo wyjezdzam do UK i tam zamierzam podjac
    prace mimo ze narazie jej nie mam zapewnionej. Znalazlem w sieci informacje
    ze mozna zlozyc oferte rozwiazania umowy o prace za porozumieniem stron
    zlozona przez pracownika i/lub wypowiedziec umowe o prace przez pracownika
    za porozumieniem stron. Czym rozni sie oferta rozwiazania umowy zlozona
    przez pracownika od wypowiedzenia umowy przez pracownika? Nie jest to dla
    mnie jasne i jednoznaczne.
    Pozdrawiam,
    Silu

  • 2. Data: 2004-08-29 20:49:06
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 29 Aug 2004 22:17:33 +0200, "s"
    <siluu@[USUŃ]gazeta.pl> zakodował:

    >Nie jest to dla
    >mnie jasne i jednoznaczne.

    Przy porozumieniu to obydwie strony muszą "zgodnie oświadczyć" - czyli
    zgodzić się i ustalić dokładne warunki rozstania. Przy wypowiedzeniu
    druga strona nie ma nic do gadania - ale obowiązują terminy i zasady z
    KP.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2004-08-30 05:14:21
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [s] - 2004-08-29 22:17:

    > ze mozna zlozyc oferte rozwiazania umowy o prace za porozumieniem stron
    > zlozona przez pracownika i/lub wypowiedziec umowe o prace przez pracownika
    > za porozumieniem stron. Czym rozni sie oferta rozwiazania umowy zlozona

    Źle doczytałeś. Wypowiedzenie i porozumienie to dwie zupełnie różne
    rzeczy. Na porozumienie stron zgadzają się obie strony. Wypowiada umowę
    jedna ze stron. Nie ma czegoś takiego jak wypowiedzenie za porozumieniem
    stron.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\