PracaGrupypl.praca.dyskusje › Walka z bezrobociem (długie)

  • 41. Data: 2002-03-20 21:48:57
    Temat: Re: Walka z bezrobociem (długie)
    Od: "Wojtas" <m...@p...onet.pl>

    "Andrzej Bochniak" <b...@k...onet.pl> wrote in message
    news:a7a6ea$f0s$1@news.tpi.pl...

    > Proponuje zacząć od siebie:
    > Zamiast programowac w VB zainteresuj się np. LOGLAN-em. To takie coś
    > wymyślone bodajże w II UW, czemu INFORMATYKA poświęcała swego czasu 80 %
    > uwagi.

    nO kolega zapomnial dodac ze rozwijane to tez bylo w II Politechniki
    Białostockiej ;P

    pozdr. Wojtas co kiedys musial pisac programy w Loglanie heheheh

  • 42. Data: 2002-03-21 08:07:25
    Od: "malco" <m...@...b.c>

    "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> wrote in message

    > gospodarczych,
    > panstwo
    > wyjda.
    >
    > Nie masz szans. Aby dać do sprzedaży wyprodukowany przez Ciebie towar w
    > supermarkecie, musisz zapłacić oficjalną łapówkę (obojetnie jak w którym
    > supermarkecie to się nazywa). Polskie prawo karze za dawanie i przyjmowanie
    > łapówek, ale nie dotyczy to firm zachodnich, jak widać;)

    No tak, tylko myslac w ten sposob to nic sie nie zmieni. :-(

    A mi sie po prostu wydaje ze marketow w Polsce jest za malo(!),
    bo konkurencja miedzy nimi jest tak naprawde niewielka....
    Gdyby bylo ich wiecej to konkurowaly by nie tylko o klienta,
    ale takze o dostawcow!
    (np. towar AAA mozna by bylo kupic tylko w sieci sklepow XXX)

    Ale pewnie jestem tylko niepoprawnym marzycielem-idealista....

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 43. Data: 2002-03-21 12:10:11
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Mar 2002 10:27:48 +0100, Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl>
    wklepał(-a):

    >Mój brat pracuje w Danone w Tychach (kapitał jest francuski, ale
    >pracownicy polscy), więc kupuję jugurty i serki Danone ;-)

    Ja też chętnie kupowałbym przetwory mleczne np. z Elmilku (Szczecinek), bo są
    dobre i tanie, ale jak mam je kupić, skoro w sklepach króluje Danone i Bakoma
    (drogie...)?!

    >Z reguły nie kupuje w supermarketach, bo nie lubię, zawsze wydaję tam
    >więcej pieniedzy niż chciałabym, a podstawowe zakupy (chleb, mleko
    >itd.. ) robię po drodze z pracy w małych sklepikach w sąsiedztwie.
    >Moze tracę na tym 3 zł dziennie, bo tyle moze wynosić różnica w cenie,
    >ale zaoszczędzam sporo czasu.

    Takoż i ja postępuję. Mam alergię na supermarkety, bywam tam sporadycznie (kilka
    razy do roku) i ludzie dziwnie się patrzą na mój koszyk z kilkoma rzeczami,
    podczas gdy oni mają wózki wyładowane towarami, których tak naprawdę nie mieli
    zamiaru kupić, a kupili "bo była promocja".

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 44. Data: 2002-03-21 12:15:57
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Mar 2002 10:40:53 +0100, Pawel Hadam <P...@c...pl>
    wklepał(-a):

    >I dla tej Pani nagroda za patriotyzm.
    >Mnie od supermarketow odstrasza:
    >- stracony czas,
    >- stracone pieniadze na niepotrzebne rzeczy,
    >- zmieczenie 'wycieczka' do supermarketu,
    >- gorsza jakosc produktow - np. pieczywa, wedliny, mieso,

    - tłok
    - problemy z dojazdem. Jak ktoś nie ma samochodu, jak ja, to wycieczka mija się
    z celem - zaoszczędza się 4 zł na tańszych produktach, a potem wydaje się te
    pieniądze na dojazd do supermarketu. Ja tego nie rozumiem, tak jak Indianie nie
    pojmowali sensu istnienia pieniędzy :-)

    >Jednak przyciaga mnie tam:
    >- mozliwosc placenia karta - w malych sklepikach o to trudniej, a na
    >moim osiedlu nie ma bankomatu, a najblizszy jest ... w Geancie :)))

    A u mnie na osiedlu jest spożywczy SAM, gdzie bez problemu można zapłacić kartą.
    No i wybór towarów jest duży.

    >- wybor, w malych sklepikach czesto jest tylko jedna musztarda i nie ma
    >jak wybrac, ale to jest kryterium drugoznaczne, wazniejsze jest dla mnie
    >to pierwsze,

    Dlatego ja wolę te średnie, ale unikam tych w stylu Biedronki, gdzie może jest i
    tanio, ale praktycznie nie ma żadnego wyboru towarów (są 3 rodzaje serków
    topionych, 4 soki owocowe itp.).

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 45. Data: 2002-03-23 22:43:42
    Od: "Chester EM" <c...@f...pl>

    Użytkownik Jag <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7ai4c$f6e$...@z...polsl.gliwice.pl...

    > Ponadto połowa super i hipermarketów to własność polskiego kapitału.

    Masz jakies oficjalne inormacje na ten temat?
    Chetnie sie zapoznam.

    Hmm ktore?

    portugalskie - Biedronka i Zabka?

    Chester EM

  • 46. Data: 2002-03-23 22:45:38
    Od: "Chester EM" <c...@f...pl>

    Użytkownik Jag <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7ai4i$f6e$...@z...polsl.gliwice.pl...

    > Wolę to pierwsze - nie muszę pracować, a kupuję i tak, co oznacza że mam
    > pieniądze.

    Do czasu :)

    Chester EM