PracaGrupypl.praca.dyskusje › WAZNE DLA POSZUKUJACYCH PRACY

  • 1. Data: 2005-07-25 18:00:32
    Temat: WAZNE DLA POSZUKUJACYCH PRACY
    Od: "dato" <n...@d...pl>

    Jezeli szukasz pracy to na pewno warto skorzystac:

  • 2. Data: 2005-07-25 23:17:58
    Temat: Re: WAZNE DLA POSZUKUJACYCH PRACY
    Od: RamirezHL <q...@w...pl>

    dato napisał(a):
    > Jezeli szukasz pracy to na pewno warto skorzystac:

    mnie tam zastanawia czym wcześniej handlowałeś.. człowiek pracujący od 8
    lat "na stanowiskach managerskich w firmach zagranicznych" chyba nie ma
    za dużo czasu na zajmowanie się allegro, bo i zresztą po co, chyba że
    hobbistycznie. w każdym razie pomysł niezły.

  • 3. Data: 2005-07-26 10:31:13
    Od: "kantor" <k...@z...olsztyn.pl>

    Użytkownik "dato" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Jezeli szukasz pracy to na pewno warto skorzystac:
    > [tu był link]

    Ale 'kupa' ....

  • 4. Data: 2005-07-26 19:02:07
    Od: "Julia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "kantor" <k...@z...olsztyn.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "dato" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale 'kupa' ....

    nic dodać, nic ując.... "kupa"...

  • 5. Data: 2005-07-26 19:06:22
    Od: "Kacper W." <a...@o...pl>

    > Użytkownik "kantor" <k...@z...olsztyn.pl> napisał w wiadomości

    > nic dodać, nic ując.... "kupa"...

    Kupa nie kupa wazne ze pare groszy wpadnie na kieliszek chleba i to nie z
    kradzierzy...

  • 6. Data: 2005-07-29 14:53:17
    Od: slawek <"pslawek[no-spamm]"@wp.pl>

    dato napisał(a):
    > Jezeli szukasz pracy to na pewno warto skorzystac:

    Odnosze wrazenie ze najlepiej platnym zajeciem w polsce jest naciaganie
    innych na prace. Szkoda ze to zwykle bredzenie i obietnice bez
    pokrycia... ale zawsze mozna na tym zarobic.