PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rekrutacja Motorola - pytania

  • 1. Data: 2005-07-25 14:17:00
    Temat: Rekrutacja Motorola - pytania
    Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

    Heja

    Jutro dzwonia do mnie goscie z Motoroli. Bedzie rozmowa po angielsku i
    pytania z jezyka C i C++

    Powiedzcie prosze jak wyglada rozmowa po angielsku. Podobno trzeba o sobie
    opowiedziec. Czy cos jeszcze ?

    Jakich pytanek technicznych mam sie spodziewac ?? Roznice miedzy jezykami,
    opisy funkcji bibliotecznych, tlumaczenie kodu zdalnie ;) ? Co jeszcze ??

    PLEASE HELP

    Tomek

    P.S. Grupe przekopalem dokladnie. Mala czesc wiedzy juz mam.

  • 2. Data: 2005-07-25 18:26:10
    Temat: Re: Rekrutacja Motorola - pytania
    Od: Filip <s...@s...pl>

    Parasol wrote:
> [...]
    >
    > PLEASE HELP
    >
    > Tomek
    >
    > P.S. Grupe przekopalem dokladnie. Mala czesc wiedzy juz mam.

    Hej
    Jakiś czas temu (trochę ponad pół roku) przechodziłem tę rozmowę.
    Jeżeli chodzi o angielski, to chcą po prostu sprawdzić co potrafisz
    powiedzieć. Mówienie po angielsku nie było wtedy moją najmocniejszą
    stroną (jakby teraz było ;) ), a przeszedłem.
    Jeżeli chodzi o C/C++ to pytania były wręcz banalne (dla znających C/C++
    ;). Chociaż w jednym przypadku się pomyliłem. Zakres? C/C++ ale nic co
    wymieniłeś... Pytali o to co najważniejsze :) (w sensie rozumienia
    języka i programowania, nie nie było algorytmiki...)

    Co dalej to nie wiem, bo mimo, że przeszedłem zrezygnowałem z dalszej
    rekrutacji.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-07-25 19:10:24
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Parasol wrote:
    > Heja
    > Jutro dzwonia do mnie goscie z Motoroli. Bedzie rozmowa po angielsku i
    > pytania z jezyka C i C++

    Możesz napisać ile czekałeś na telefon od wysłania
    CV, LM i czy dostałeś potwierdzenie ?

  • 4. Data: 2005-07-25 19:18:29
    Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

    > Możesz napisać ile czekałeś na telefon od wysłania
    > CV, LM i czy dostałeś potwierdzenie ?

    Raptem kilka dni. Zadzwonila srednio mila Pani z informacja, ze jest
    rekrutacja i ze jutro bedzie rozmowa. Wypytalem ja o kilka szczegolow i to
    tyle. Rozmowa ze strony Motoroli byla srednio profesjonalna. Jutro bedzie
    juz zapewne inaczej.

  • 5. Data: 2005-07-25 19:19:46
    Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

> [...]
    > wymieniłeś... Pytali o to co najważniejsze :) (w sensie rozumienia języka
    > i programowania, nie nie było algorytmiki...)

    A moze troszke szczegolow z tego C/C++ ? Moze jakis przyklad. Bardzo by mi
    to pomoglo.

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 6. Data: 2005-07-26 10:47:11
    Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

    No i po rozmowie. Ciezko bylo. Przyznaje ale dalem rade.
    Podczas rozmowy chca tylko konkretow. Czuje sie ze ktos wypelnia formularz
    na moj temat. hehe

    Przy takiej rekrutacji Motorola bedzie zatrudniac wylacznie fachowcow. Zycze
    wszystkim powodzenia. 3majta się

  • 7. Data: 2005-07-26 13:09:59
    Od: "Arkaad" <a...@o...pl>

    > No i po rozmowie. Ciezko bylo. Przyznaje ale dalem rade.
    > Podczas rozmowy chca tylko konkretow. Czuje sie ze ktos wypelnia formularz
    > na moj temat. hehe

    Skoro już jesteś po rozmowie to napisz proszę o co konkretnie pytali.

    Pozdrawiam
    Arkaad

  • 8. Data: 2005-07-26 15:05:30
    Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

    Pare slow po angielsku, swoje mocne strony i szereg pytan technicznych z
    wyzszej polki

  • 9. Data: 2005-07-26 15:19:39
    Od: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl>

    Parasol wrote:

    > Pare slow po angielsku, swoje mocne strony i szereg pytan technicznych z
    > wyzszej polki

    A może umieść jakiś konkret co do tych pytań technicznych.
    Czy może Ty zadając pytanie:
    "Jakich pytanek technicznych mam sie spodziewac ?? Roznice miedzy jezykami,
    opisy funkcji bibliotecznych, tlumaczenie kodu zdalnie ;) ? Co jeszcze ??"

    oczekiwałeś odpowiedzi w stylu:
    "szereg pytan technicznych z wyzszej polki" ?

  • 10. Data: 2005-07-26 15:20:14
    Od: "macko42" <m...@g...pl>

    Parasol <p...@p...wycinasz.onet.pl> napisał(a):

    > Pare slow po angielsku, swoje mocne strony i szereg pytan technicznych z
    > wyzszej polki

    mozesz podac przyklad takiego pytania z wyzszej polki?