PracaGrupypl.praca.szukana › WARSZAWA: Doswiadczenie - Oracle, PL/SQL, Servlety, Java, Perl, Bazy Danych

  • 1. Data: 2003-04-08 08:20:19
    Temat: WARSZAWA: Doswiadczenie - Oracle, PL/SQL, Servlety, Java, Perl, Bazy Danych
    Od: "Hadaar" <h...@w...interia.pl>

    Mam 5 lat doswiadczenia w programowaniu serwisow internetowych w oparciu o
    bazy danych. Pracowalem u duzych providerow internetowych. Przez ten czas
    bralem udzial w dziesiatkach projektow od malych serwisow do duzych portali.

    Oprocz powyzszych znam JSP, WML, XML, XSL, bazy danych MySql, Sybase,
    MSSQL oraz protokol TCP/IP. Mam niewielkie doswiadczenie w PHP - ale jak
    potrzeba to przez tydzien sie doucze. Oczywiscie w malym palcu mam HTML i
    JavaScript...

    Mam w domu stale lacze ze stalym IP wiec moge pracowac zdalnie.

    Kontakt: hadaar(at)interia.pl