PracaGrupypl.praca.dyskusje › W kwestii formalnej...

  • 21. Data: 2004-07-08 00:21:05
    Temat: Re: W kwestii formalnej...
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Wed, 07 Jul 2004 18:47:49 +0200, "gromax" <g...@g...pl> wrote:

    >ok. przyzwyczaiłem się do end-x'ów. winzgrozie udało się po części dogonić te
    >systemy w zakresie obsługi.
    >Jednak nadal nie mam większego wpływu na procesy wewnętrzne, na kij mi potrzebne.

    [...]

    Nie pozajączkowały Wam się grupy ?
    Nie prościej byłoby zdać sobie sprawę, że niezdrowe jest olewanie 95%
    użytkowników ? :-/

  • 22. Data: 2004-07-08 03:03:54
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > A znaki kodowane są zawsze. Nawet jeżeli używasz jedynie standardu ASCII
    Jasne. Sa kodowane, np A = 65. Problem w tym, ze A = 65 zarowno w
    czystym ASCII, jak i w Win1250. B i C tez. Spacja tez. Gdzie wiec problem?

    > nie ja, ty popadasz dając takie analogie. Sam fakt posiadania męskiego
    przyrodzenia
    > daje tylko i wyłącznie MOŻLIWOŚĆ jego użycia.
    > nie daje podstaw do NIEWŁAŚCIWEGO użycia, potencjalnie of course.
    > BTW, tu nie chodzi o to że MOŻESZ użyć niewłaściwych krzaczków.
    > Oznacza to ni mniej ni więcej, jak to że jak będziesz używać znaczków to
    one będą
    > we właściwej (lub niewłaściwej) stronie kodowej. Obojętnie, czy użyjesz
    znaków spoza
    > ASCII
    Nie, nie - znaczki o kodach < 127 sa tak samo kodowane w Win1250, jak i w
    ASCII i w
    ISO-8859-2. Chyba, ze myslisz np. o EBCDIC - tam rzeczywiscie _wszystko_
    jest
    inaczej ;-)
    A wiec _nie_ma_takiej_mozliwosci_, zeby staly sie krzaczkami - no chyba ze
    sie rypne
    i jakas pliterka sie przemknie (tak bylo w przypadku mojego ogloszenia i juz
    to z
    Przemkiem wyjasnilismy), ale chyba nie o rypniecie Ci chodzilo.

    PiotrG

  • 23. Data: 2004-07-08 07:14:12
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Nie pozajączkowały Wam się grupy ?
    > Nie prościej byłoby zdać sobie sprawę, że niezdrowe jest olewanie 95%
    > użytkowników ? :-/

    Ano niezdrowe :)

    Sory

    Tomek

  • 24. Data: 2004-07-08 07:24:14
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    one będą
    > we właściwej (lub niewłaściwej) stronie kodowej. Obojętnie, czy użyjesz

    Ehhh filozof :)
    A jak ktos ma aparat do pedzenia bimbru to wsadzaja go za pedzenie czy
    posiadanie ?:)

    BTW Moderator Jaworski powiedzial wyraznie (chyba w tym watku nawet) ze
    puszcza ogloszenia bez polskich liter i BEZ ZADNEGO KODOWANIA.
    Mysle ze to rozsadny konsensus, bo wplyw na wyglad posta jest zaden wiec
    zapis w FAQ o potrzebie kodowania nawet w przypadku ASCII jest nadmiarowy
    (ale niech sobie bedzie - nikomu nie przeszkadza i moderatorom tez - wiec
    ok).

    Tomek

  • 25. Data: 2004-07-08 09:29:26
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    On Thu, 08 Jul 2004 05:03:54 +0200, PiotrG wrote:

    > Jasne. Sa kodowane, np A = 65. Problem w tym, ze A = 65 zarowno w
    > czystym ASCII, jak i w Win1250. B i C tez. Spacja tez. Gdzie wiec problem?

    Ja nie wiem. Po prostu tłumacze to komus kto wydaje się być niezorientowany
    (w końcu nie musi, a czasem warto wyjaśnić "alfabet")

    > Nie, nie - znaczki o kodach < 127 sa tak samo kodowane w Win1250, jak i w
    > ASCII i w ISO-8859-2. Chyba, ze myslisz np. o EBCDIC - tam rzeczywiscie _wszystko_
    > jest inaczej ;-)
    dlatego pisalem że (prawie) wszędzie.

> [...]
    > to z
    > Przemkiem wyjasnilismy), ale chyba nie o rypniecie Ci chodzilo.
    Nie, bardziej o wyjaśnienie osobom zainteresowanym o przyczynę
    umieszczenia w nagłówku sposobu kodowania znaków w dalszym tekście.
    Bynajmniej bez żadnych wycieczek

    > PiotrG
    gromax

  • 26. Data: 2004-07-08 09:34:07
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    heh, pytanie padło i należało odpowiedzieć. na to też była odpowiedź....
    oki, już nic nie piszę;)

    i pozdrawiam wszystkich co myślą o pracy, złym szefie, beznadziejnym
    pracowniku
    i chca zasięgnąć rady/pożalić się/HGW co jeszcze
    gromax