PracaGrupypl.praca.dyskusje › W końcu się udało!!

  • 1. Data: 2004-09-16 20:15:49
    Temat: W końcu się udało!!
    Od: "KrzysztofM" <x...@q...cei.cy>

    Po niespełna 8 miesiącach bezrobocia - od poniedziałku idę do pracy !

    Praca znaleziona bez znajomości, chyba po prostu miałem szczęście -
    aplikacje wysyłałem w ciemno do różnych okolicznych firm i okazało się, że w
    jednej z nich będzie się zwalniać miejsce... i akurat ktoś o moich
    kwalifikacjach by się przydał (aplikacje wysyłane końcem maja - tak więc
    trochę to potrwało).

    Tak więc : głowa do góry, może i Wam poszukującym też się poszczęści !!

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2004-09-16 20:27:51
    Temat: Re: W końcu się udało!!
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    gratulacje i powodzenia!!!!

    Ewa (Krakow)

  • 3. Data: 2004-09-16 20:44:08
    Od: "KrzysztofM" <x...@q...cei.cy>

    Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    > gratulacje i powodzenia!!!!
    >
    > Ewa (Krakow)

    dzięki i nawzajem!!

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 4. Data: 2004-09-17 06:17:40
    Od: "Magda" <m...@i...pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <x...@q...cei.cy> napisał w wiadomości
    > Po niespełna 8 miesiącach bezrobocia - od poniedziałku idę do pracy !

    Gratuluję:)

    Pozdrawiam,
    Magda

  • 5. Data: 2004-09-17 07:23:11
    Od: "NosferX" <n...@i...pl>

    Powodzenia....

    Konrad-=NosferX=-
    GG:1165280
    n...@i...pl | n...@t...net.pl

  • 6. Data: 2004-09-17 15:21:40
    Od: "CR" <B...@a...pl>

> [...]
    > trochę to potrwało).
    >
    > Tak więc : głowa do góry, może i Wam poszukującym też się poszczęści !!

    Gratuluje również.

    A do mnie właśnie niespodziewanie dzwonili i może też cos sie ruszy ;)

    pzdr,
    grzesiek

  • 7. Data: 2004-09-18 12:46:40
    Od: jimmij <j...@j...jimmij>

    > A do mnie właśnie niespodziewanie dzwonili i może też cos sie ruszy ;)

    To chyba rzeczywiście jest ożywienie gospodarcze....

    --
    I live in the land of imagination