PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uwaga na Soft-tronik Education

  • 1. Data: 2002-04-21 10:24:46
    Temat: Uwaga na Soft-tronik Education
    Od: "Edward" <e...@o...pl>

    Uważajcie jeżeli będziecie pracować dla Soft-tronik Education.
    Firma ma oddziały w Warszawie i Poznaniu. Nie płaci za faktury.
    Od paru miesięcy są mi winni pieniądze.
    Grozi mi bankructwo

    Edek

  • 2. Data: 2002-04-21 10:37:01
    Temat: Re: Uwaga na Soft-tronik Education
    Od: Y...@d...aip.pl (Michał Cieślicki)

    w poście Edward <e...@o...pl> napisano:
    >Edek

    Nie mówię, że nie masz racji i mijasz się z prawdą, ale
    obsmarować Zenka Kowalskiego i jego firmę Krzak S.A.
    anonimowo to każdy potrafi.

    A gdyby ktoś obsmarował (niesłusznie) Twoją firmę
    i się podpisał Józek, to co byś zrobił?

    Jak dla mnie informacja niewiarygodna.

    --
    yoshi[at]aip.pl
    Wiedza jest nasza twierdza, im wiecej wiemy tym trudniej nas pokonac

  • 3. Data: 2002-04-21 10:43:39
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Michał Cieślicki na pl.praca.dyskusje:
    > Jak dla mnie informacja niewiarygodna.

    Sam spoób podania informacji, tak, masz rację. Problem polega na tym
    że w świetle:
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_020311/e
    konomia/ekonomia_a_1.html
    wygląda to dość wiarygodnie ;-(.

    Generalnie: cały urok samozatrudniania się. ;-/.

    --
    Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/