PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inzynier cala polska - a z pracą dalej zima ;-( - czego mi brakuje do znalezienia pracy ?

  • 1. Data: 2002-04-20 21:06:18
    Temat: Inzynier cala polska - a z pracą dalej zima ;-( - czego mi brakuje do znalezienia pracy ?
    Od: "Rav" <r...@1...pl>

    Jestem absolwentem Politechniki Śląskiej, Wydziału Inżynierii Materiałowej,
    Metalurgii i Transportu. Ukończyłem kierunek Inżynieria Materiałowa,
    specjalizacja Kompozyty i Tworzywa Polimerowe w październiku ubiegłego roku.
    Obroniłem pracę dyplomową nt. "Opracowanie technologii oraz wykonanie
    kompozytu przydatnego do produkcji ramy rowerowej", której celem było
    opracowanie technologii oraz samodzielne wykonanie ramy full-suspension z
    kompozytu polimerowo-węglowego (karbon).

    Zdjęcia można zobaczyć pod tym adresem:

    http://www.1000lecie.pl/carbon/test/full/full1.html

    Proces projektowania prowadziłem stosując najnowsze techniki numeryczne MES
    (Metodę Elementów Skończonych). Pragnę nadmienić, że moja praca magisterska
    została przez Uczelnię wysoko oceniona jako bardzo praktyczna i wyróżniona
    poprzez zgłoszenie jej do Konkursu organizowanego przez (SIMP)
    Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Mechaników Polskich.

    Ostatnio także pogłębiam swoją wiedzę z zakresu IT. Od około 2 lat - z uwagi
    na duże zapotrzebowanie rynku - zajmuję się informatyką, a ściślej
    technologiami i administracją sieci LAN, grafiką DTP, projektowaniem stron
    WWW z zastosowaniem najnowszych języków i technik takich jak, Flash, PHP,
    bazy danych MySQL. Opanowałem doskonale obsługę komputera (PC), zarówno od
    strony sprzętowej, administracyjnej jak i programowej (większość programów
    graficznych; Corel, Photoshop, Photoimpact, Simply 3D, edytorów WWW;
    Dreamweaver, Flash 5, internetowych i multimedialnych, MSOffice 97/2000,
    Windows 95/98/ME/2000/XP).
    --
    Pozdrawiam Rafał Klisiński
    r...@1...pl | GG 220976

  • 2. Data: 2002-04-21 20:14:54
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    > http://www.1000lecie.pl/carbon/test/full/full1.html

    Moze jestem brutalny,
    ale jesli ty sie tak znasz na swoich tworzywach jak na robieniu stron (i jak
    sie chwalisz, ze znasz)
    to w cale sie nie dziwie ze nie mozesz znalezc pracy
    pies ?
    a wiem z edytorow ktore najlepiej opanowales to automat MS.

    sorry
    Beny

  • 3. Data: 2002-04-21 20:55:41
    Od: "piteros" <i...@o...net.pl>

    Co ty pieprzysz ten naglowek ustawiajacy strone kodowa moze napisac kazdy
    niekoniecznie musi to byc jakis generator, a askoro sie orientujesz ze to
    automat MS tez cos takiego generuje to pewnie Ty go Beny uzywasz. I tak na
    przyszlos raczej nie oceniaj ludzi po swoich domniemaniach .

    sorry
    piteros

    Uzytkownik "Beny" <b...@p...gazeta.pl> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2002-04-21 21:18:46
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    Hmmmm... watpie zeby jakis szanujacy sie koder pisal w notatniku ;)

  • 5. Data: 2002-04-22 00:01:02
    Od: "Piotr P" <c...@i...pl>

    Użytkownik "piteros" <i...@o...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > przyszlos raczej nie oceniaj ludzi po swoich domniemaniach .

    Wez ogladnij zrodlo a potem pisz.

    <title>Rama made by Rafał Klisiński</title>

  • 6. Data: 2002-04-22 11:13:07
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>

    > Jestem absolwentem Politechniki Âl?skiej, (...)

    Rozumiem, ze pytanie postawiles w tytule.
    Odpowiedz jest bardzo skomplikowana. Bo to zalezy jakiej pracy szukasz.
    Jezeli chcesz byc np. kuprierem, to przyda sie prawo jazdy i samochod (albo
    przynajmniej skuter).

    A tak powaznie, to nikt Ci nie odpowie na to pytanie. Nie piszesz czy chcesz
    pracowac w zawodzie, czy byc informatykiem, czy zajac sie DTP, czy moze
    witrynami WWW.
    Na moj rozum wszystkich zainteresowan w jednym miejscu pracy nie
    zrealizujesz.

    Pozdrawiam
    Michal Mokosa

  • 7. Data: 2002-04-22 11:36:55
    Od: "Rav" <r...@1...pl>

> [...]
    > pies ?
    > a wiem z edytorow ktore najlepiej opanowales to automat MS.

    www.rav.1000lecie.pl - tu jest moje portfolio jesli chodzi o WWW. a ta
    strone ze zdjeciami robilem na szybko.

    --
    Pozdrawiam Rafal Klisinski

  • 8. Data: 2002-04-22 15:13:56
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Efro" <w...@w...edu.pl> wrote in message

    > Hmmmm... watpie zeby jakis szanujacy sie koder pisal w notatniku ;)

    szanujący się koder pisze w vi czystym kodem maszynowym szesnastkowo, bo
    assembler to już za duże ułatwienie, heheheheee..... ;-)))

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 9. Data: 2002-04-23 19:41:27
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    :)

    "Slavo" <s...@g...net> wrote in message news:aa19bs$h9p$1@news.onet.pl...

    > szanuj?cy si? koder pisze w vi czystym kodem maszynowym szesnastkowo, bo
    > assembler to ju? za du?e u?atwienie, heheheheee..... ;-)))

    vi no wiesz to dla lamerow, ja tam uzywam ed. Kiedys co prawda
    przekierowywalem tylko strumien ze standardowego wejscia, ale na starosc
    zrobilem sie wygodny ...

    troche czepialski bylem z tym postem, ale mialem kiespki humor ...

    Pozdr.
    Beny

  • 10. Data: 2002-05-03 14:24:37
    Od: "news.chello.pl" <J...@c...pl>

    Użytkownik "Rav" <r...@1...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > www.rav.1000lecie.pl www.bt.1000lecie.pl
    >
    > Fajnie, gość jest inżynierem i do tego robi niezłe stronki. www ale strach
    pomyśleć ....... Czy ten pan krytykujący również zna się na laminatach?
    Teraz rozumiem że idąc do banku muszę okazać dyplom studiów ekonomicznych, a
    w sklepie conajmniej po marketingu itd. itp.
    Gratuluję pomysłów i czekam na następne.