PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop wypoczynkowy ?

  • 1. Data: 2003-07-08 09:38:03
    Temat: Urlop wypoczynkowy ?
    Od: "buchalter" <b...@p...pl>

    Mam pytanie. Pracownik po skończeniu zasadniczej szkoły zawodowej i odbyciu
    praktycznej nauki zawodu, podjął pierwszą pracę. Przepracował pięć miesięcy
    i umowa o pracę została rozwiązana. Czy przysługuje mu urlop wypoczynkowy, a
    jeśli tak to w jakim wymiarze? Czy umowa o pracę w celu nauki zawodu,
    powoduje nabycie praw do urlopu wypoczynkowego po podjęciu pracy po
    zakończeniu nauki ?

    --
    buchalter

    b...@p...pl

  • 2. Data: 2003-07-09 12:46:49
    Temat: Re: Urlop wypoczynkowy ?
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > jeśli tak to w jakim wymiarze? Czy umowa o pracę w celu nauki zawodu,
    > powoduje nabycie praw do urlopu wypoczynkowego po podjęciu pracy po

    Po ukończeniu nauki w ZSZ i praktycznej nauki zawodu jesteś traktowany jak
    normalny pracownik a pierszy urlop należy Ci się po 6 miesiącach pracy w
    wysokości 1/2 Twojego wymiaru. Pozdrawiam.