PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop - wymiar - policzyć › Urlop - wymiar - policzyć
  • Data: 2006-12-05 09:24:24
    Temat: Urlop - wymiar - policzyć
    Od: Tomasz Sokólski <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Rozpocząłem swoją (pierwszą) pracę 1 października 2005 (1 miesiąc okres
    próbny, potem umowa na czas określony i teraz na nieokreślony).
    Pracowałem więc jeszcze 3 miesiące w roku 2005. Do tej pory
    wykorzystałem już 15 dni urlopu (od początku zatrudnienia). Ile dni
    urlopu przysługuje mi do końca tego roku (jestem po wyższej uczelni -
    więc to na razie 20 dni rocznie) i czy muszę je wykorzystać w tym roku -
    czy mogę też w następnym?
    Mam wątpliwości jak policzyć czy należy mi się urlop za 3 miesiące
    ubiegłego roku.

    Dziękuję za odpowiedź