PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop przy umowie na czas określony

  • 1. Data: 2002-10-04 16:10:23
    Temat: Re: Urlop przy umowie na czas określony
    Od: "MM" <m...@p...onet.pl>

    > Średnie miesięczne wynagrodzenie brutto /z ostatnich 6ciu miesięcy
    > /podzielone na dni przepracowane
    > dniówka x ilość dni niewykorzystanego urlopu minus składki ZUS i podatek.

    Zdecyduj się liczysz ekwiwalent czy podstawę do chorobowego????

    z 3 miesięcy wyliczasz ekwiwalent

    Pozdrawiam
    MM

  • 2. Data: 2002-10-06 12:19:50
    Temat: Urlop przy umowie na czas określony
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

    Mam umowę o pracę na czas określony (ponad rok) i przysługuje mi ilość dni
    urlopu zgodna z kodeksem pracy, z takimi samymi zasadami, jak przy umowie na
    czas nieokreślony. Zakładając, że umowa wygasa i ja w tym określonym dniu
    nie mam wykorzystanego całego urlopu, to czy wówczas dostaję ekwiwalent
    pieniężny za niewykorzystany urlop i jeśli tak, to w jakiej wysokości?

    Mam także drugie pytanie. Jeżeli po upływie terminu umowy pracodawca
    zdecyduje się ją przedłużyć kolejną umową, np. na 2 lata, to jak wówczas
    traktowany jest niewykorzystany urlop z porzedniej, wygasłej umowy? Czy te
    dni przechodzą na okres nowej umowy, czy może mam prawo żądać ekwiwalentu
    pieniężnego?

    --
    mangha

    Do what thou wilt shall be the whole of the Law.

  • 3. Data: 2002-10-06 15:00:45
    Od: "KingaKa" <k...@o...pl>

    Użytkownik "mangha" <R...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > dni przechodzą na okres nowej umowy, czy może mam prawo żądać ekwiwalentu
    Jeżeli umowa zostanie przedłuzona nie mozesz żądac ekwiwalentu,lecz
    wykorzystać zaległy urlop.