PracaGrupypl.praca.dyskusjeUpadłość zakładu a wierzyciele › Upadłość zakładu a wierzyciele
  • Data: 2003-10-30 18:38:01
    Temat: Upadłość zakładu a wierzyciele
    Od: "wiesiek" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    WITAM.
    Byłem podwykonawcą zakładu(MONTARES SA) który ogłosił upadłość.
    Zakład częściowo nie wypłacił mi za wystawione faktury.Mam jeszcze inny
    problem.Pracę na którą zawarłem umowę z zakładem wykonałem zgodnie z umową,
    wystawiłem tylko część faktur przejściowych.Nie wystawiłem jednak faktury
    końcowej bo musiałbym zapłacić jeszcze wtedy podatek i vat od niemałej
    kwoty.Nie mam też protokółu końcowego odbioru robut.Może ma ktoś jakąś radę
    na odzyskanie pieniążków.
    POZDRAWIAM WSZYSTKICH.