PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa-zlecenie, poradzcie prosze!!! › Umowa-zlecenie, poradzcie prosze!!!
  • Data: 2005-02-14 15:25:51
    Temat: Umowa-zlecenie, poradzcie prosze!!!
    Od: "Tomasz`Hypnos`" <h...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam propozycje pracy na umowe-zlecenie. Obecnie otrzymuje rente rodzinna .
    Nie jestem studentem tylko ucze sie w studium policealnym. Czy zleceniodawca
    odprowadza wszystkie skladki tak jak bym pracowal na umowe o prace czy moze
    jakos inaczej to wyglada??
    Powiedzmy, ze umowa-zlecenia opiewa na kwote 500zl, ile zostanie mi na
    reke??
    Czy jakbym byl studentem to wygladaloby to jakos inaczej, korzystniej dla
    mnie i dla zleceniodawcy???

    Dziekuje za odpowiedzi.

    Pozdarwiam

    Tomek