PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o pracę vs. działalność gosp. ( jakie koszty ) › Umowa o pracę vs. działalność gosp. ( jakie koszty )
    From: "omnikom" <o...@N...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Umowa o pracę vs. działalność gosp. ( jakie koszty )
    Date: Fri, 29 Jul 2005 20:55:56 +0200

    Witam,
    kilka dni temu bylem na rozmowie w pewnej firmie i zaproponowali ze moga
    mnie zatrudnic na
    umowe o prace ale preferuja zalozenie wlasnej dzialalnosci.
    Wiem jakie sa roznice pomiedzy umowa o prace a zalozeniem wlasnej
    dzialalnosci.
    Kwota która mnie interesuje to 2500 zł netto ( umowa o pracę ) a jeśli
    miałbym własną
    działalność to jakie koszty muszę dodać
    2500 + VAT + ZUS ( około 800 zł ) czy 2500 +ZUS (ok.800 )
    czy może jeszcze jakieś inne świadczenia .
    Nie chciałbym podpisać umowy a pozniej zalowac ze zapomiałem o jakieś
    sprawie.