PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o pracę - szczegół › Umowa o pracę - szczegół
  • Data: 2003-01-30 19:19:13
    Temat: Umowa o pracę - szczegół
    Od: "Karolo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Czy w umowie o pracę ew. w porozumieniu do umowy o pracę musi być
    określony rodzaj kwoty do wypłaty czyli np 1000 zł netto lub 1000 zł brutto
    lub 1000 zł po ubruttowieniu. Jaki rodzaj przyjmuje się gdy nie określono
    netto czy brutto. Czy jest taki zapis dopuszczalny? Czyli tylko 1000zł? Czy
    tak umowa jest ważna. I czy mogę domagać się przy wypłacie rozwiązania
    korzystniejszego dla mnie, czyli 1000 zł netto?