PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o pracę, pół etatu, wypowiedzenie › Umowa o pracę, pół etatu, wypowiedzenie
  • Data: 2007-02-18 08:36:13
    Temat: Umowa o pracę, pół etatu, wypowiedzenie
    Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    jestem studentem 3 roku i mam możliwość podpisania jutro umowy o pracę
    na 12 miesięcy na pół etatu. Boję się jednak, że nie dam rady na
    studiach. Jak wyczytałem, mam przy takim czasie trwania umowy
    możliwość wypowiedzenia umowy z okresem 2 tygodni. Dodatkowo jest to
    praca przy projekcie dofinansowanym z UE. Czy jeśli będę musiał
    zakończyć pracę z powodu problemów na studiach (bo poza tym chętnie
    bym tam pracował, zdobywał doświadczenie) to czy pracodawca za
    problemy z realizacją projektu może żądać ode mnie jakiegoś
    odszkodowania? Jakie ponoszę konsekwencje, jeśli wypowiem umowę o
    pracę po dwóch miesiącach?