PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o dzielo

  • 1. Data: 2002-01-11 20:46:50
    Temat: Umowa o dzielo
    Od: "jerry1111" <j...@w...pl>

    Witam wszystkich.

    Czy ktos moglby mi odpowiedziec jak wyglada sprawa umowy o dzielo
    w biezacym roku, tj. 2002?
    Pytania sa 2:
    1. Czy placi sie ZUS od umowy o dzielo (jak sie nie jest nigdzie
    zatrudnionym
    ani nie jest jako bezrobotny)
    2. Jak jest z kosztami uzyskania przychodu (bo slyszalem 2 wersje).

    Jak odpowiedzi na to juz byly, to sorki :( ale ja ich nie znalazlem.

    jerry

  • 2. Data: 2002-01-14 10:58:46
    Temat: Re: Umowa o dzielo
    Od: "patudu" <p...@o...poczta.pl>

    Użytkownik jerry1111 <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
    apisał:a1nivb$g6s$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > w biezacym roku, tj. 2002?
    > Pytania sa 2:
    > 1. Czy placi sie ZUS od umowy o dzielo (jak sie nie jest nigdzie

    Przyłączam się do pytania: jak to jest w takim przypadku?
    pozdr. pa