PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Konto w banku za granica.

  • 1. Data: 2002-01-11 17:03:31
    Temat: Re: Konto w banku za granica.
    Od: kingram <k...@g...net>

    Slavo wrote:

    <ciach>
    > a ja mam konto w zagranicznym banku, czy to oznacza, ?e pope?niam
    > wykroczenie?
    >
    > slavo
    >
    > p.s.... tylko ?e ja mieszkam "za granic?" :-)

    No to popelniasz wykroczenie w mysl polskich przepisow bankowych. Bo
    powinienes zamknac polskie konto... ;o)))))) A juz napewno nie pozwola
    Ci na przelew z polskiego banku do tego w - zgaduje: w Niemczech?

    Trzymaj sie - tak samo "lamiacy" polskie prawo bankowe...
    --
    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"