PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa na czas okreslony a zasilek wychowawczy

  • 1. Data: 2004-04-05 14:22:37
    Temat: Umowa na czas okreslony a zasilek wychowawczy
    Od: "Mirek" <m...@i...pl>

    Witam
    Zona ma umowe o prace na okres 01.09.03 -31.06.04. 01.04.04 urodzil nam sie
    dzidzius (2-gie dziecko) wiec od tygodnia zona jest urlopie macierzynskim,
    ja pracuej caly czas na umowe o prace. Z tego co wiem to nalezy nam sie
    zasilek rodzinny (dochod z 2002r mamy odpowiednio niski), a ostatnich
    informacji Gazety Wyb. wynika ze zonie nalezalby sie tez dodatek
    wychowawczy (ok. 400/mc) ale jak rozumiem pracodawca musialby przedluzyc jej
    umowe tak aby po urlopie maciezynskim jeszcze formalnie pracowala?

    Jesli dotad sie nie myle prosze o informacje czy przy ubieganiu sie o dod.
    wychow. ma znaczenie kto z nas zlozy wniosek o zasilek rodzinny?
    I gdzie teraz ten wniosek (wraz z zaswidczeniem z US) nalezy skladac?

    Pozdrawiam i dziękuję! :-)
    Mirek

  • 2. Data: 2004-04-06 15:57:04
    Temat: Re: Umowa na czas okreslony a zasilek wychowawczy
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > wychow. ma znaczenie kto z nas zlozy wniosek o zasilek rodzinny?
    > I gdzie teraz ten wniosek (wraz z zaswidczeniem z US) nalezy skladac?

    Zasiłki rodzinne po nowemu zaczną obowiązywać od 01.05.br. Popytaj w swoim
    zakładzie pracy na tent temat a jak informacji uzyskasz mało udaj się do ZUS
    tam Cię też poinformują. Pozdrawiam.