PracaGrupypl.praca.dyskusjeUbezpieczenie zdrowotne - problem › Ubezpieczenie zdrowotne - problem
  • Data: 2010-02-18 14:54:19
    Temat: Ubezpieczenie zdrowotne - problem
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mailuje do mnie jakiś człowiek, co trafił do mnie pośrednio przez usenet.
    Moja wiedza niestety nie jest tak rozległa jak niektórych z Was, to
    pomyślałem że zapytam Was co myślicie, bo nie jestem w stanie mu
    odpowiedzieć z całą pewnością.

    Cytując jego wypowiedź:
    "Wyrejestrowałem się z UP, nie co potem skończyłem pracę, po ponad miesiącu
    miałem wypadek i złamałem nogę.."

    Z powyższego nie do końca wynika, dlaczego się wyrejestrował i nie
    zarejestrował, natomiast fakt jest taki że ubezpieczenia na dzień
    dzisiejszy nie ma, a czeka go rehabilitacja złamanej nogi itd.
    Domniemywam, że jest wciąż bezrobotny.

    Sugerował, że ma brata który mógłby się "w jego imieniu" zarejestrować, ale
    pomijając problem prawny samej operacji - cokolwiek dałoby mu
    zarejestrowanie się dziś w UP?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net