PracaGrupypl.praca.szukana › Trojmiasto, programistka DSP

  • 1. Data: 2002-01-23 11:30:26
    Temat: Trojmiasto, programistka DSP
    Od: "Gaja" <g...@...pl>

    Jestem studentką 5 -tego roku kierunku Automatyka i Robotyka. Szukam zleceń
    z zakresu:

    - programowania procesorów sygnałowych (Analog Devices, Texas Instruments),
    - programowania mikroprocesorów i mikrokontrolerów,
    - cyfrowego przetwarzania sygnałów.

    Obecnie piszę pracę dyplomową , której tematem jest implementacja modemu
    telekomunikacyjnego V.34 na procesorze TMS320C6711.
    Interesuję się ponadto metodami identyfikacji obiektów (moja specjalność to
    Automatyka Obiektów Ruchomych) i hydroakustyką.
    Znam C/C++ oraz Javę.

    pozdrawiam
    Iwona Budzińska
    i...@w...pl