PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy

  • 81. Data: 2006-06-07 12:13:07
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e66ea8$9k$1@inews.gazeta.pl...

    > Dokładnie tak, ponieważ branża stoi wolnymi strzelcami pracujących
    > zdalnie.

    A co ma piernik do wiatraka? Wolni strzelcy pracujący zdalnie również
    powinni mieć firmowe skrzynki pocztowe, skoro niezawodność kontaktu jest
    taka ważna.

  • 82. Data: 2006-06-07 13:51:41
    Od: Mo <l...@o...pl>

    Ktoś (badzio, a któżby! ;-) ) wyklepał:
> [...]
    >
    > Stac, nie stac. Po prostu ktos moze nie potrzebowac platnego maila. Do
    > celow sluzbowych ma sluzbowego maila, do celow prywatnych ma prywtnego
    > maila na darmowym, znanego znajomych od X lat (wzglednie firma mu daje
    > konto na komercyjnym serwerze do celow prywatnych) a prace zmienia raz
    > na 3-4 lata. To teraz ze wzgledu na to, ze komus brak kasy na
    > zatrudnienie porzadnego admina do konfiguracji filtrow pocztowych,
    > nalezy oplacac konto na komercyjnym serwerze, z ktorego to bedzie sie
    > korzystalo raz na 3-4 lata? Smieszny jestes

    Jednak dobrze, ze się wstrzymałam, bo to samo miałam pisać. :)

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 83. Data: 2006-06-07 13:53:09
    Od: Mo <l...@o...pl>

    Ktoś (Jolanta Pers, a któżby! ;-) ) wyklepał:
    > Nie twierdzę, oczywiście, że każdy kandydat do pracy powinien sobie od razu
    > zakładać płatną skrzynkę, bo to absurd byłby, ale w pewnych branżach brak
    > takowej jest sygnałem, że najbardziej cenionych doświadczeń na rynku akurat
    > się nie posiada.

    I tu jest pies pogrzebany: "w pewnych branżach".

    Pozdrawiam
    M.

  • 84. Data: 2006-06-07 13:56:23
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    MC <m...@g...pl> napisał(a):

    > A co ma piernik do wiatraka? Wolni strzelcy pracujący zdalnie również
    > powinni mieć firmowe skrzynki pocztowe, skoro niezawodność kontaktu jest
    > taka ważna.

    Niektórzy mają. Ale dla 300 wolnych strzelców..? Chcą mieć robotę, niech
    zapewnią warunki techniczne po swojej stronie.

    --
    JoP

  • 85. Data: 2006-06-07 13:56:51
    Od: Mo <l...@o...pl>

    Ktoś (MK, a któżby! ;-) ) wyklepał:
    > Tak, ale jako w pełni PROFESJONALNY i SUMMIENNY pracownik HR (lub
    > Działu/Wydziału/Komórki Zarządzania Zasobami Ludzkimi,
    > Działu/Wydziału/Komórki Kadr) powinna Pani bez mrugnięcia okiem przyjąć taką
    > aplikację i poddać ją SUMMIENNEJ analizie. Dane zawarte w cv oraz lm
    > powinny świadczyć za lub przeciw tej osobie - a nie "czerwone stringi",
    > które nomen omen przewijają się już kolejny raz w Pani wypowiedzi .....

    No to poddaje analizie - pierwsze wrażenie:
    niechluj/niedorobek/olewator. ;) Zależnie od ciągu dalszego może jeszcze
    wyjść "nieobytek", świeżynka znaczy. :)

    Pozdrawiam
    M.

  • 86. Data: 2006-06-07 14:00:12
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    Mo <l...@o...pl> napisał(a):

    > I tu jest pies pogrzebany: "w pewnych branżach".

    Ależ nigdy nie twierdziłam inaczej - statystycznemu kandydatowi pewnie
    darmowa w zupełności starczy.

    --
    JoP

  • 87. Data: 2006-06-07 14:08:10
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    Użytkownik "MK" <a...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Działu/Wydziału/Komórki Kadr) powinna Pani bez mrugnięcia okiem przyjąć taką
    > aplikację i poddać ją SUMMIENNEJ analizie.

    A potrafisz wytłumaczyć dlaczego rekrutujący powinien to robić a nie musi
    kandydat?

    --
    CZYŚCIWO
    W Niemczech taka bieda, że już polskie szmaty piorą www.mewa.prv.pl

  • 88. Data: 2006-06-07 14:18:58
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Niektórzy mają. Ale dla 300 wolnych strzelców..? Chcą mieć robotę, niech
    > zapewnią warunki techniczne po swojej stronie.

    To tracisz osoby, które być może byłyby dobre, ale im taki dziwny (dziwny,
    bo w sumie droższy, więc nieprofesjonalny) układ nie odpowiada. Tym
    bardziej, że istnieje jak rozumiem jakiś firmowy serwer i dodanie kilku kont
    nie stanowiłoby większego problemu.

  • 89. Data: 2006-06-07 14:39:23
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    MC <m...@g...pl> napisał(a):

    > To tracisz osoby, które być może byłyby dobre, ale im taki dziwny (dziwny,
    > bo w sumie droższy, więc nieprofesjonalny) układ nie odpowiada.

    Dlaczego tracę? Ależ jak chcą pracować, niech pracują. Tylko że jak będą
    problemy z pocztą z ich strony, to oni zaczną tracić. W procedurach, które
    podpisują, jest napisane otwartym tekstem, że zaleca się posiadanie
    niezawodnego dostawcy poczty. Mogą się przejąć lub nie, wolna wola i swoboda
    zawierania umów.

    > Tym bardziej, że istnieje jak rozumiem jakiś firmowy serwer i dodanie
    > kilku kont nie stanowiłoby większego problemu.

    Taaa, miejsce na dyskach i utrzymanie iluśset nowych kont nic nie kosztuje.

    --
    JoP

  • 90. Data: 2006-06-07 14:48:33
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > na jakiś czas zmienić zajęcie? Ortografii i stylu pisania człowiek uczy się
    > wiele lat, Pan sam wszystkim nie wpoi zasad poprawnej polszczyzny, to
    > zadanie należy do uczelnii

    to zadanie należy do szkoły podstawowej, każdy, kto ją skończyl powinien takie
    umiejetności posiadać

    Wojtek