PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tester

  • 21. Data: 2003-09-24 11:11:13
    Temat: Re: Tester
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> writes:

    > Dziwne bo akurat W2k to jeden z ich lepszych produktów jeśli chodzi o OS.
    > Gdyby tylko wszyskie ich "nie kwalifikujące się na bety" aplikacje działały
    > tak stabilnie...

    a pamietasz, ile patchy wypuscili PO oficjalnym zaanonsowaniu systemu?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 22. Data: 2003-09-24 11:56:01
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) napisał(a):

    > a pamietasz, ile patchy wypuscili PO oficjalnym zaanonsowaniu systemu?

    Nie pamiętam bo mnie to nie interesuje. W domku zlewam wszelkie patche a w
    pracy od tego są admini. Ale od prawie 3 lat jak uzywam W2k Pro PL Build AFAIR
    2195 (a wersje lokalizowane są prawie zawsze gorsze od oryginalnych) nie
    miałem z nim żadnych problemów.
    Dobra, parę miałem ale ze swojej winy.

    Poza tym jeszcze 2 kwestie:
    - w 65 k błędów _krytycznych_ nie wierzę. Wszystkich, owszem
    - liczba jest dziwnie zbliżona do "afery" jaka kiedyś wybuchła właśnie w tej
    sprawie. Okazało się że nie jest to wcale rzeczywista liczba istniejących
    błędów tylko komuś to z aproksymacji wyszło bo pewnie w jakiejś książce o
    inżynierii oprogramowania przeczytał statystyki że w x liniach kodu znajduje
    się średnio y błędów.
    Ot, cała tajemnica kosmicznie zabugowanego W2k.

    pzdr
    konlin

  • 23. Data: 2003-09-24 23:10:56
    Od: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller)

    > Nie pamiętam bo mnie to nie interesuje. W domku zlewam wszelkie patche a w

    a widzisz, szkoda.

> [...]
    > Dobra, parę miałem ale ze swojej winy.
    >
    > Poza tym jeszcze 2 kwestie:
    > - w 65 k błędów _krytycznych_ nie wierzę. Wszystkich, owszem

    a to ja z wiara nie bede dyskutowac.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun