PracaGrupypl.praca.dyskusje › Proszę o poradę

  • 1. Data: 2003-09-18 16:55:33
    Temat: Proszę o poradę
    Od: tomson78 <t...@n...wp.pl>

    Witam

    Chciałbym aplikować na stanowisko inżyniera produktu w zagranicznym
    koncernie motoryzacyjnym, problem jednak w tym, że nie spełniam jednego
    z wymagań, którym jest wykształcenie wyższe (kierunek mechaniczny). W
    tym roku skończyłem studia na Politechnice, jednak na innym wydziale
    (transport) niż oczekuje tego pracodawca. Zawsze interesowała mnie
    produkcja i chciałbym z nią związać moje zawodowe życie, nie mam
    niestety doświadczenia w tej dziedzinie, a na stanowisku o które
    chciałbym się ubiegać nie jest ono wymagane, byłaby więc szansa je zdobyć.

    Jak myślicie, czy mimo wszystko powinienem spróbować, czy też może
    niespełnienie warunku o którym pisałem, dyskwalifikuje mnie już na starcie?

    Pozdrawiam, Tomek.

  • 2. Data: 2003-09-18 17:14:54
    Temat: Re: Proszę o porad
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    moim zdaniem - pisz. Jeżeli coś wg. ciebie "kuleje", to napisz to w cv i w
    liście motywacyjnym np. jako o swoim zainteresowaniu poza kierunkiem
    studiów.

    zresztą często jest tak, że w szkole uczymy się jednego a w życiu robimy coś
    zupełnie innego. Przekonaj pracodawcę - najpierw dokumentami aplikacyjnymi,
    a później rozmową że jesteś najlepszą osobą na to stanowisko, że świetnie
    się orientujesz w temacie. I powodzenia :)

  • 3. Data: 2003-09-18 18:15:09
    Temat: Re: Proszę o poradę
    Od: "Zbyszek" <corvus<nospam>@poczta.onet.pl>

> [...]
    > tym roku skończyłem studia na Politechnice, jednak na innym wydziale
    > (transport) niż oczekuje tego pracodawca.

    A o jaką firmę konkretnie chodzi (Delphi, Valeo, moze)?

    Zbyszek

  • 4. Data: 2003-09-18 18:27:47
    Od: tomson78 <t...@n...wp.pl>

    Zbyszek wrote:

    > A o jaką firmę konkretnie chodzi (Delphi, Valeo, moze)?
    >
    > Zbyszek

    Chodzi konkretnie o Delphi.

    Pozdrawiam, Tomek.

  • 5. Data: 2003-09-18 18:48:59
    Od: "Zbyszek" <corvus<nospam>@poczta.onet.pl>

    > Chodzi konkretnie o Delphi.

    To mozesz wyslac aplikacje i liczyc na to ze cie na rozmowe zaprosza.
    Dla nich liczy sie to co umiesz.
    Ale AFAIR w ogloszeniu bylo napisane jeszcze ze wymagaja doswiadczenia.
    Ja juz jestem po rozmowie (inż. ds dokumentacji technicznej ) i czekam na
    odpowiedz.

    Powodzenia Zbyszek.

  • 6. Data: 2003-09-18 18:59:42
    Od: tomson78 <t...@n...wp.pl>

    Zbyszek

> [...]
    > Ale AFAIR w ogloszeniu bylo napisane jeszcze ze wymagaja doswiadczenia.
    > Ja juz jestem po rozmowie (inż. ds dokumentacji technicznej ) i czekam na

    W tym ogłoszeniu nie pisze nic o wymaganym doświadczeniu, a chodzi o
    Delphi w Tychach a nie w Krakowie, o którym jak się domyślam piszesz. A
    jeśli można wiedzieć, to po jakich studiach jesteś? No i może podzielisz
    się wrażeniami z rozmowy, nie będę dla ciebie konkurencją :).
    Szczególnie interesuje mnie to czy sprawdzają znajomość języka (nie
    żebym nie znał angielskiego, ale chciałbym wiedzieć czy przeprowadzają
    rozmowy w tym języku).

    Pozdrawiam, Tomek.

  • 7. Data: 2003-09-18 19:23:26
    Od: "Zbyszek" <corvus<nospam>@poczta.onet.pl>

> [...]
    > Szczególnie interesuje mnie to czy sprawdzają znajomość języka (nie
    > żebym nie znał angielskiego, ale chciałbym wiedzieć czy przeprowadzają

    U mnie na rozmowie była pani z HR i ona zadawala pytania po angielsku typu:
    dlaczego chcesz tutaj pracowac etc. standardy,
    oprocz tego siedzialo 3 panow z dzialu do ktorego aplikowalem i oni zadawali
    pytania
    zawodowe zwiazane z przyszla praca, po polsku juz.
    Ja skonczylem wydzial mechaniczny- automatyke i robotyke- w tym roku.

    Zbyszek

  • 8. Data: 2003-09-18 19:32:23
    Od: tomson78 <t...@n...wp.pl>

    Zbyszek wrote:

> [...]
    > zawodowe zwiazane z przyszla praca, po polsku juz.
    > Ja skonczylem wydzial mechaniczny- automatyke i robotyke- w tym roku.

    Dzięki za informacje i życzę Ci abyś powiększył grono pracowników Delphi.

    Pozdrawiam, Tomek.

  • 9. Data: 2003-09-21 16:32:40
    Od: "Misiek" <g...@s...nl>

    "tomson78" <t...@n...wp.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Jak myślicie, czy mimo wszystko powinienem spróbować, czy też może
    > niespełnienie warunku o którym pisałem, dyskwalifikuje mnie już na

    Jak najbardziej próbuj.
    Jedno jest pewne, jak nie wystartujesz to sam siebie zdyskwalifikujesz.

    Misiek