PracaGrupypl.praca.dyskusje › Test przy przyjeciu do pracy

  • 1. Data: 2002-07-21 14:59:26
    Temat: Test przy przyjeciu do pracy
    Od: "Tomi" <d...@w...pl.antyspam>

    Czesc.

    Staram sie o prace w baku.We wtorek ma test z podtaw ekonomii bankowej.Test
    bedzie w jezyku angielskim, bede zadania i sprawdzeni slowictwa z tej
    tematyki. Mam pytanie: czy ktos moze wie gdzie moge znalesc potrzebny zsobo
    slownictwa. Chodzi mi o wiare spojne podstawy. Wypisalem juz troche
    slownictwa sam ze slownika, ale na pewno o wielu nie pomyslalem.
    Moze byc tez spis jakis "terminow bankowych" w jezykow polskim. Bede chciaz
    wiedzial czego szukac w slowniku.

    Wiem ze to pytanie NTG ale nie wiedzialem gdzie napisac.

    Pozdraiwam, Tomi.

  • 2. Data: 2002-07-22 09:18:18
    Temat: Re: Test przy przyjeciu do pracy
    Od: "tribeca" <t...@p...gazeta.pl>

    zapytaj może na pl.biznes.banki

    pzdr

  • 3. Data: 2002-07-22 10:03:32
    Od: "Bartek" <e...@N...poczta.gazeta.pl>

    Tomi <d...@w...pl.antyspam> napisał(a):

> [...]
    > bedzie w jezyku angielskim, bede zadania i sprawdzeni slowictwa z tej
    > tematyki. Mam pytanie: czy ktos moze wie gdzie moge znalesc potrzebny zsobo

    Zajrzyj na www.investopedia.com
    www.bankier.pl
    www.parkiet.com
    www.expander.pl

    pozdrawiam i powodzenia ;-)

  • 4. Data: 2002-07-22 19:16:49
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    http://www2.yourdictionary.com/specialty.html
    http://fraudaid.com/Dictionary-of-Financial-Scam-Ter
    ms/index.htm
    http://www.kalama.com/~mariner/qserdictionary.htm

    Jak sie tego nauczysz to bedziesz mogl wykladac ;-)

    Powodzenia.

    IMHO lepiej poczytaj:
    http://www.economist.com/
    http://www.forbes.com/
    http://www.reuters.com/
    http://www.bloomberg.net/
    itd itp
    chyba nie sprawdzaja znajomosci slowek ale jezyka finansowo-ekonomicznego,
    nie?
    --

    Krzysztof