PracaGrupypl.praca.dyskusje › Test THOMASA - rekrutacja - czy ktos to umie zinterpretowac ?

  • 1. Data: 2003-04-19 05:50:22
    Temat: Test THOMASA - rekrutacja - czy ktos to umie zinterpretowac ?
    Od: "Adam G" <t...@o...pl>

    czesc! bylem na rekrutacji i zrobili mi TEst THOMASA
    czy ktoś moze mi zinterpretowac wyniki,
    i doradzic jak to pisac nastepnym razem ?

    chodzi o stanowisko sprzedażowe - przedstawiciel

    i pytanie
    np. czy nastawic sie na pazerność w tym teście
    - czy ujawnia cechy tzw. dobrego czlowiega czy bezlitosnego sprzedawcy
    - czy za wszelką cene trzymac się swojego zdania czy byc elastycznym

    dzieki

    czy ktos juz mial tez taki test ?