PracaGrupypl.praca.szukana › Technik informatyk,mazowieckie

  • 1. Data: 2002-01-13 11:44:31
    Temat: Technik informatyk,mazowieckie
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Pilnie szukam konkretnej pracy przy luz komputerem -ami, najchętniej przy
    montażu lub obsłudze(najlepiej się orientuję w starszych komputerach klasy
    Pentium). Mam 25 lat, wykształcenie policealne techniczne(informatyka) a
    także ukończone technikum budowlane, prawo jazdy, angielski, paszport,
    doświadczenie przy montażu podzespołów(nie tylko komputerowych), jestem
    niepalący, otwarty na wszelkie propozycje w każdyej dziedzinie, szybko się
    uczę, staram się sumiennie wykonywać swoje obowiązki, mój reprezentatywny
    wygląd może pomóc w kontaktach z klientem, jestem gotowy do podjęcia własnej
    działalności gospodarczej. Sytuacja zmusiła mnie do tego że szukam każdej
    konkretnej pracy w dowolnej dziedzinie.
    m...@p...onet.pl (w adresie pomiędzy n i t, jest podkreślnik: n_t)
    tel. 0-504320763
    0-23 pref. 6552285