PracaGrupypl.praca.szukana › PILNIE wartościowy pracownik z Warszawy!

  • 1. Data: 2002-01-13 10:12:14
    Temat: PILNIE wartościowy pracownik z Warszawy!
    Od: k...@w...pl (Kamil)

    PILNIE !!! 25-letni student zaoczny IV roku dziennikarstwa szuka
    JAKIEJKOLWIEK UMYSŁOWEJ PRACY na etat. Mam 6-letnie doświadczenie
    zawodowe w mediach lokalnych, sprzedaży samochodów (jako kier.
    salonu), kontraktów finansowych, ubezpieczeń (jako menadżer zespołu),
    przy obsłudze klienta, a także pracy z komputerem. Ponadto w 1999 r.
    prowadziłem własną dużą firmę reklamowo-handlową. Nie mam nałogów,
    uregulowany stosunek do służby wojskowej, rzetelne i poważne podejście
    do obowiązków, nie oczekuję wygórowanego wynagrodzenia, ale stałego
    zatrudnienia. Na życzenie prześlę CV. Kontakt: k...@w...pl lub tel.
    0609 713 955.