PracaGrupypl.praca.dyskusje › TP S.A. Pion Informatyki - Łódź

  • 1. Data: 2005-01-18 19:40:17
    Temat: TP S.A. Pion Informatyki - Łódź
    Od: "Radek" <R...@i...pl>

    Zamierzam złożyć papierw do TP S.A. Pion Informatyki - Łódź, czy ktoś wie
    coświęcej na ten temat tzn jak przebiega rekrutacja, itp?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-19 08:03:29
    Temat: Re: TP S.A. Pion Informatyki - Łódź
    Od: "Skony" <s...@w...pl>

    Rekrutacja polega na tym, że są pryjmowani znajomi szefa, potem znajomi
    znajomych a jak ewentualnie zostanie miejsce to moga przyjąć kogoś obcego.
    Do tej pory takiego przypadku jeszcze nie było.
    Ogłoszenia które się ukazują są to typowe ogłoszenia proforma tak, żeby nikt
    do TPSA się nie czepiał.
    Jełsi nie masz znajomości to raczej cienko to widzę ale jal Ci się uda to
    daj znać na grupę.

    Życze powodzenia
    AS

  • 3. Data: 2005-01-19 15:38:32
    Od: "Radek" <R...@i...pl>

    Witam
    Mimo wszystko bede probowal. Jak cos sie ruszy to dam znac.
    Jak na razie potrzebuje informacje na temat skladania aplikacji co
    konkretnie jest wymagane i gdzie trzeba zlozyc?
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-01-19 17:12:52
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

    Użytkownik "Radek" <R...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Zamierzam złożyć papierw do TP S.A. Pion Informatyki - Łódź, czy ktoś wie
    > coświęcej na ten temat tzn jak przebiega rekrutacja, itp?

    Rekrutacja przebiega na konkretne stanowiska - w zależności od potrzeb. W
    ogłoszeniu są wówczas podawane wymagania oraz adres, na który należy wysyłać
    aplikacje. Na ślepo nie ma po co, a właściwie nie ma do kogo wysyłać, no
    chyba że chcesz wysłać aplikacje do kadr.

    Jak chcesz wiedzieć coś więcej to zapraszam na priva.

    Paweł

  • 5. Data: 2005-01-19 17:15:13
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

> [...]
    > nikt do TPSA się nie czepiał.
    > Jełsi nie masz znajomości to raczej cienko to widzę ale jal Ci się uda to

    Żyjesz w błogiej nieświadomości. Tylko czemu rozsyłasz nieprawdziwe
    informacje?
    Znam wiele osób, które dostały się bez żadnych znajomości. Ja jestem jedną z
    nich.

    Paweł