PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szkolenie Cisco CCNA, oplaca sie szkolic ??

  • 1. Data: 2003-01-15 21:42:57
    Temat: Szkolenie Cisco CCNA, oplaca sie szkolic ??
    Od: "Krzysiek" <p...@o...pl>

    Witam,
    Mam pytanie czy dla mlodej osoby z wyksztalceniem technik informatyk, dobrym
    pomyslem jest udzial w szkoleniach przygotowujacych do egzaminow Cisco
    Certified Networking Associate (CCNA)?
    Czy przejscie takiego szkolenia i pozytywne zdanie egzaminu ulatwi
    znalezienie pracy w sektorze IT (obecnie jestem bezrobotny, mieszkam w
    Trojmiescie)
    Dodam ze mam srednie doswiadczenie w budowie sieci LAN (mam wlasna siec
    osiedlowa 25 koncowek z dostepem do netu), gorzej znam sie na oprogramowaniu
    serwera- Linux.
    Czego ciekawego ucza na takich szkoleniach ? Oplaca sie isc czy to tylko
    kolejna linijka w CV i zmarnowana kasa ?
    Czy ktos zwraca uwage na tego typu szkolenia przy rekrutacji pracownika ??
    Dzieki za wasze opinie,

    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-01-15 22:13:26
    Temat: Re: Szkolenie Cisco CCNA, oplaca sie szkolic ??
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Krzysiek wrote:

    > Czego ciekawego ucza na takich szkoleniach ? Oplaca sie isc czy to tylko
    > kolejna linijka w CV i zmarnowana kasa ?

    Dla mnie, informatyka po zarzadzaniu, program jest naprawde ciekawy --
    poszukam dzis adresu i zapodam.

    Flyer

  • 3. Data: 2003-01-15 23:00:01
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    flyer wrote:

    > Dla mnie, informatyka po zarzadzaniu, program jest naprawde ciekawy --
    > poszukam dzis adresu i zapodam.

    http://www.wsiz.rzeszow.pl/cisco/
    http://www.wsiz.rzeszow.pl/cisco/program.htm

    ale alternatywnie (moze w troche innym zakresie)

    http://www.net.pagina.pl

    Flyer

  • 4. Data: 2003-01-16 01:15:50
    Od: wer <w...@w...pl>

    Krzysiek wrote:
> [...]
    > kolejna linijka w CV i zmarnowana kasa ?
    > Czy ktos zwraca uwage na tego typu szkolenia przy rekrutacji pracownika ??

    Z tego co wiem, to bardziej chca CCNP, ale CCNA tez dobre. Chodze teraz
    na to i nauki jest sporo, od elektryki i projektowania sieci po
    konfiguracje routerow. Dwa podreczniki maja w sumie ponad 1600 stron.
    Uwaga, egzaminy sa po angielsku i materialy do biezacej nauki tez.

    wer