PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzczere - jak zakombinować › Szczere - jak zakombinować
    From: "Toke" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Szczere - jak zakombinować
    Date: 6 Oct 2004 14:25:38 +0200

    Witam,
    Zwalniam się z pracy bo znalazłem lepszą. Firma jak to często w tych
    przypadkach bywa - nie zgodziła się na porozumienie stron i muszę kiblować 3
    miesiące. Z nowa firmą mam już podpisaną umowę od 01.01.2005. Niestety nie wiem
    czy przetrwam w starej firmie, szczególnie, że pracodawca zaczyna kręcić tzn.
    wiem, ze nie bedzie chciał wypłacić mi należnej premii za czas wypowiedzenia
    (premie mam za przepracowane na rzecz klienta dni, które sumiennie
    przepracowuje). Ponadto zaczął mnie dziwnie traktować - zmianę przeze mnie
    terminu wizyty u klienta (co do tej pory było normalne - to ja jadąc do klienta
    ustalałem terminy jakie mi i klientowi przypasowały) uznał za nie wykonanie
    polecenia służbowego. Wypowiedzenie podpisane przez prezesa mam już w domu -
    przesłał mi pocztą. Wiem, że nie wytrzymie tych dwóch miesięcy jakie mi zostały
    (bo w grudniu chce wykorzystać urlop - chyba że mi zabroni i będzie chciał
    wypłacić za to kasę - ale nie sądze). Co mogę zrobić? Czy mogę póść na L4? Czy
    pracodawca może mi nie wypalcić należnej premii? (to nie jest premia uznaniowa
    tylko za wykonane zadanie u klienta)
    Poradźcie coś bo ja już 3 nocę z rzędu nie śpie - nerwy mi nie pozwalają.
    Pozdrawiam
    Toke